اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی نیشابور:

بسیجیان جویای کار نیشابور وام اشتغال می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: بسیجیان فاقد شغل که دارای طرح توجیه اقتصادی و توانایی راه‌اندازی آن باشند از 30 تا هزار و 400 میلیون ریال وام دریافت می‌کنند.

بسیجیان جویای کار نیشابور وام اشتغال می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور هادی نصرآبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این وام‌ها در بخش‌های تشکیل شرکت تعاونی، خود‌اشتغالی، مشاغل خانگی و کارفرمایی با موضوعات کشاورزی، صنعتی، آموزشی، درمانی و گردشگری است.

وی اضافه کرد: اولویت پرداخت تسهیلات با طرح‌های تولیدی و طرح‌های مبتکران و مخترعان در صورت داشتن شرایط تجاری است.

مسئول بسیج سازندگی مقاومت بسیج در ادامه به لزوم دریافت مجوز از مراکز مرتبط با طرح‌ها اشاره و اظهار داشت: طرح‌های کشاروزی از جهاد کشاورزی، طرح‌های آموزشی از اداره آموزش و پرورش، طرح‌های ورزشی از اداره تربیت‌بدنی و مشاغل خانگی از اداره فنی حرفه‌ای باید مجوزهای لازم را از این مراکز دریافت کنند.

نصر‌آبادی از معرفی 17 نفر تا به امروز برای دریافت وام به بانک مهر اقتصاد خبر‌‌ داد و اضافه کرد: متقاضیان دریافت وام برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به حوزه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول