اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

رشد 51 درصدی زکات پرداختی در شهرستان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان از رشد 51 درصدی زکات پرداختی در شهرستان زنجان خبر داد.

رشد 51 درصدی زکات پرداختی در شهرستان زنجان

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در 5 ماهه نخست سال جاری اقدامات بسیاری توسط کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای جمع‌اوری کمکهای مردمی صورت گرفته است.

وی با اشاره به برخی از طرح‌های اجرایی این نهاد در بحث جمع‌اوری کمک‌های مردمی افزود: طرح کوثر، طرح شفا، طرح رضوان، طرح ماعون، طرح محسنین، طرح اکرام ایتام و طرح جمع‌آوری زکات از جمله طرح‌های اجرایی این نهاد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به جمع‌آوری 151 میلیون ریال زکات در پنج ماهه نخست سال جاری افزود: مبلغ جمع‌آوری شده دارای رشد 51 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی در ادامه با اشاره به محل هزینه زکات جمع‌آوری شده افزود: مبلغ زکاتی که در یک منطقه جمع‌آوری می‌شود، برای عمران و آبادی همان منطقه هزینه می‌شود.

نجفی با اشاره به اینکه در روایات نیز به بحث زکات تاکید بسیاری شده است، افزود: در پنج ماهه سال جاری اقدامات بسیاری در بحث زکات از جمله برگزاری شورای زکات شهرستان زنجان بوده که با حضور نماینده ولی فقیه در استان همراه بود.

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد شهرستان زنجان در پنج ماهه نخست سال جاری افزود: جذب حامی برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد از دیگر اقداماتی است که توسط این نهاد انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 780 یتیم زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان قرار دارند، افزود: حمایت از این تعداد یتیم را 3 هزار و 420 حامی به عهده دارد.

وی تصریح کرد: تا کنون مبلغ 2 میلیارد و 840 میلیون ریال از سوی حامیان به ایتام مددجوی شهرستان زنجان کمک شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول