اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

دستگیری سارق 17 خودرو در کرمان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: سارقی که بعد از سرقت و اوراق کردن خودروها، آنها را به صورت بلاصاحب رها می‌کرد طی عملیاتی توسط مأموران کلانتری 13 دستگیر شد.

دستگیری سارق 17 خودرو در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، حسین حفارزاده اظهار داشت: طی سه ماه گذشته چند دستگاه خودروی پراید و پیکان از مقابل پارک‌های شهر به ویژه بوستان مادر شهر کرمان توسط سارق یا سارقان به سرقت رفت.

وی افزود: در بررسی تخصصی صحنه جرم مشخص شد عامل سرقت بعد از انتخاب خودروهای فاقد سیستم ایمنی و بازدارنده آنها را سرقت کرده و در گشت‌زنی مأموران انتظامی، خودرو به صورت بلاصاحب و اوراق شده در حاشیه شهر کشف می‌شد.

فرمانده انتظامی کرمان خاطرنشان کرد: با بسیج کردن واحدهای گشت نامحسوس تحت امر در زمینه دستگیری سارق و گشت‌زنی در نقاط احتمالی حضور عامل سرقت، در نهایت عوامل گشت نامحسوس کلانتری 13 سارق را هنگام تردد با یک دستگاه خودرو سرقتی شناسایی کردند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی در یک عملیات تعقیب و گریز موفق شدند خودرویی را که در اختیار سارق بود متوقف و سارق را هنگام فرار دستگیر کنند.

حفارزاده تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این سارق اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته و بعد از سرقت خودرو و باز کردن برخی قطعات آن برای فروش و تهیه مواد مخدر، خودرو را به صورت بلاصاحب در حاشیه شهر رها می‌کرد.

وی بیان کرد: این سارق به 17 فقره سرقت خودرو اعتراف کرد که به جز کشف خودرو سرقتی هنگام دستگیری 16 فقره دیگر قبل از دستگیری به صورت بلاصاحب توسط کلانتری‌های شهر کرمان کشف شده بودند.

فرمانده انتظامی کرمان گفت: سارق برای تحقیقات تکمیلی با دستور قضایی تحویل پلیس آگاهی شد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول