اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 شهریور‌ ماه آغاز می‌شود

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت در قم

خبرگزاری فارس: جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت از 26 شهریور تا 12 مهر‌ ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسئول برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت تبیین برنامه‌های جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت در سالن جلسات فرهنگسرای جوان برگزار شد اظهار کرد: جشنواره‌ فرهنگی ورزشی دهه کرامت با همکاری معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و به همت مجمع عاشقان امام حسن (ع) به صورت فرا‌استانی برگزار می‌شود.

سید مجید رضوی گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت در حرم کریمه اهل بیت (س) و مراسم اختتامیه آن نیز در فرهنگسرای جوان با اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت، گلباران و رونمایی از تالار عکس حرم حضرت معصومه (س) را از جمله برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 14 عکس زیبا از حرم کریمه اهل بیت (س) و امام رضا (ع) در این تالار به نمایش گذاشته می‌شود ادامه داد: از مجموع عکس‌های ذکر شده 10 عکس به حرم کریمه اهل بیت (س) و چهار عکس به حرم امام رضا (ع) اختصاص دارد.

رضوی از دیگر برنامه‌های این دهه را همایش تجلیل از بانوان برتر استان قم در روز میلاد حضرت معصومه (س) با هدف تحکیم پایه‌های زیرساختی و رفتارهای دختران در جامعه اسلامی بیان کرد.

وی افزود: این برنامه با حضور خواهران، مادران و همسران شهدای هشت سال دفاع مقدس در تالار دارالشفاء برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت، فراخوان مقاله، عکس، دل‌نوشته و پیامک دهه کرامت را از دیگر برنامه‌های این جشنواره عنوان و تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این بخش از جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 10 مهر ماه به آدرس اینترنتی M_HAZRATEMOHSEN@YAHOO.COM ارسال کنند.

رضوی از اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی در ایام اختتامیه این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: به برندگان این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی همایش از حریم فاطمی تا حرم رضوی و گلباران حرم مطهر امام رضا (ع) را از دیگر برنامه‌هایی ذکر کرد که در این جشنواره اجرا می‌شود.

مسئول برگزاری جشنواره دهه کرامت در قم و حرکت جوانان ولایی استان قم با دسته‌های گل به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) را از دیگر برنامه‌های این جشنواره دانست.

وی در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری اردوی زیارتی سیاحتی جوانان قمی به بارگاه قدسی امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: در بخش پایانی این جشنواره از برگزیدگان بخش‌های گوناگون تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول