اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

خوب و بد مطلق برای جامعه پزشکی وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: خوب و بد مطلق برای جامعه پزشکی وجود ندارد.

خوب و بد مطلق برای جامعه پزشکی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شاهین شیرانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از دندان‌پزشکان، داروسازان و پزشکان اصفهان، اظهار کرد: به مناسبت روز پزشک و داروساز در یک مراسم نمادین از پزشکان، دندان‌پزشکان و داروسازان نمونه اصفهان به شکل سمبلیک تقدیر و تشکر شد.

وی ادامه داد: پزشکان به دلیل ماهیت شغلی خود باید شبانه‌روز در تمام ایام و فصول سال بر سر کار خود حاضر باشند و به بیشتر اقشار مردم در قالب بیمار و همراه بیمار خدمات‌رسانی کنند که این مسئله سبب شده آنها از جایگاه و ارزش کاری بالایی برخوردار باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: پزشکان باید بدانند که در حرفه خود چگونه با بیمار ارتباط برقرار کنند و تا چه اندازه‌ای لازم است که وارد زندگی بیمار شده و از اسرار آنها مطلع شوند.

وی تاکید کرد: هیچ گاه نمی‌توان عنوان بسیار خوب یا بسیار بد را به جامعه پزشکان نسبت داد اما می‌توان گفت که حضور افراد خوب در این شغل بیش از سایر مشاغل است.

شیرانی اشاره‌ای هم به طرح پزشک خانواده در اصفهان داشت و گفت: به دنبال اجرای این طرح بار سنگین حوزه سلامت که سال‌ها مغفول مانده و حرکت بر مسیر سلامت‌محوری به جای بیمارمحوری است، اجرایی می‌شود.

وی گفت: تبریک روز پزشک از واجبات کاری مسئولان حوزه بهداشت و درمان است.

به گزارش فارس، رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان در ادامه مراسم تجلیل از پزشکان، دندان‌پزشکان و داروسازان منتخب اصفهان به دلیل دیر برگزار کردن این مراسم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه روز پزشک روز اول شهریورماه بود و در آن زمان بیشتر مسئولان حوزه سلامت درگیر زلزله آذربایجان‌شرقی بودند به همین خاطر زمان برگزاری جشن تقدیر از اعضای نمونه خانواده سلامت امکان‌پذیر نبود.

عباس‌علی جوادی با بیان اینکه امسال در تقدیر از پزشکان منتخب محدودیت داشتیم، ادامه داد: تجلیل از 100 پزشک منتخب اصفهان که تمام پزشکان این استان در جایگاه مطلوب قرار دارند، تنها به دلیل محدودیت است که وجود دارد.

وی تصریح کرد: تمام اقشار پزشکی اصفهان برگزیده هستند زیرا کسی که به مردم خدمت‌رسانی کند از برگزیدگان است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول