اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 19 روز از روز پزشک و 14 روز از روز داروساز برگزار شد

تجلیل از 55 پزشک، داروساز و دندان‌پزشک منتخب اصفهان

خبرگزاری فارس: با گذشت 19 روز از روز پزشک و 14 روز از روز داروساز، از 55 پزشک، داروساز و دندان‌پزشک منتخب اصفهان، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تجلیل از 55 پزشک، داروساز و دندان‌پزشک منتخب اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی امینی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پزشکان، داروسازان و دندان‌پزشکان، اظهار کرد: اگر پزشکان نوشته‌ها و قانون‌های ابوعلی سینا را برای درمان بیماری‌ها به کار گیرند تحول عظیمی در علم پزشکی ایجاد می‌شود.

وی افزود: نام ابوعلی سینا نباید تنها بر سالن یا اسم کلاسی در دانشگاه علوم پزشکی نصب شود و باید الگوی مناسبی برای شغل پزشکان باشد.

مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: پزشکی، حرفه مقدسی است و پزشکان افرادی هستند که این وظیفه سنگین را به دوش می‌کشند تا صحت و تندرستی را به جسم بیمار برگردانند.

وی که رسالت مهم پزشکان را در ارائه خدمات به مردم خطیر عنوان کرد، ادامه داد: افرادی می‌توانند پرواز روحی و معنوی داشته باشند که از صحت و سلامتی کامل برخوردار شوند.

امینی اضافه کرد: این توفیقی است که خداوند به پزشکان داده است تا خدمات سلامتی را به مردم ارائه دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به ارتباط مستقیم بین روح و جسم و کالبد انسان، حرفه پزشکان ظرافت بسیاری دارد که باید مورد ستایش و ستودن قرار گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، با اشاره به سیره پیامبران و اهل‌بیت (ع) گفت: این پیشوایان نیز بخشی از وقت و کار خود را وقف سلامت و طبابت مردم می‌کردند و لازم است در هر موقعیتی از انسان‌هایی که دنباله رو این سیره و سنت هستند به عنوان الگو و اسوه تقدیر و تشکر شود.

وی با اشاره به اهمیت وظیفه پزشکان در روند بهبودی بیماران افزود: افرادی که وارد این عرصه می‌شوند باید خدمت به مردم را وظیفه اصلی خود بدانند زیرا سلامت و تندرستی مردم با آنها در ارتباط است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول