اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هوشیاری پلیس

توزیع‌کننده فعال مواد مخدر در همدان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری یکی از فعالان تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: از وی مقادیری تریاک کشف شد.

توزیع‌کننده فعال مواد مخدر در همدان دستگیر شد

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به دستگیری یکی از فعالان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان اظهار داشت: مأموران انتظامی در حین گشت‌زنی در میدان عین‌القضات به یک دستگاه خودرو پژو 206 تک‌سرنشین مشکوک شده و آن را زیر نظر می‌گیرند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی پس از تعقیب این خودرو، در یک فرصت مناسب به خودرو نزدیک می‌شوند که راننده پس از مشاهده یک بسته را از داخل ماشین به خیابان پرتاب کرد و قصد فرار داشت که با اقدام به موقع نیروهای پلیس دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان همدان مقدار 570 گرم تریاک در این بسته بود که پس از کشف آن، متهم مذکور به کلانتری ارجاع و پس از تشکیل پرونده روانه مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با فعالان عرصه مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس بوده است، از مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز یاد کرد و اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در جامعه با این بلای بزرگ مبارزه کرد.

مرادی با اشاره به اینکه دشمنان نظام از این طریق در پی انحراف جوانان ایران اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در راستای مقابله با سوداگران مرگ اقدامات گسترده و قابل توجهی داشته‌اند و در این زمینه با تمام توان وارد کار شده‌اند.

وی در بخش پایانی سخنانش از خانواده‌ها، نهادهای فرهنگ‌ساز، آموزش و پرورش و... خواست تا جوانان و نوجوانان را از مضرات استفاده از مواد افیونی آگاه کرده و با این اقدام ترفندهای دشمنان را نقش بر آب کنند و از این منظر سلامت جامعه را رقم زنند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول