اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مجمع عاشقان حضرت محسن

هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به همت مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) که بزرگ‌ترین تشکل مذهبی کشور است و با همکاری معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان، هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت برگزار می‌شود.

هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مدیر اجرایی هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت اظهار کرد: هدف متولیان امور فرهنگی کشور، ترویج فرهنگ ناب تشیع با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

سید مجید رضوی اضافه کرد: مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) بزرگترین تشکل مذهبی کشور است که هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت را به میمنت میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: شایسته است جوانان مومن قم در این ایام همانند سنوات گذشته و با شور و شعور بیشتری پا به عرصه گذشته و ما را در برپایی هر چه با شکوه‌تر این مراسم یاری کنند.

رضوی خاطر نشان کرد: ما در این تشکل اعتقاد داریم که باید مشکل ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان برطرف شود تا بتوان در زمینه غنی سازی فرهنگی آنان گام‌های موثری برداشت و در همین راستا این تشکل پا به عرصه مسکن سازی برای جوانان نیز گذاشته است.

مدیر مجمع عاشقان حضرت محسن در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی دهه کرامت گفت: امسال برنامه‌های دهه کرامت از روز چهارشنبه این هفته آغاز شده و تا شب میلاد حضرت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در همین راستا برنامه‌های مختلفی را برای جوانان در این ایام در دستور کار داریم که از آن جمله می‌توان به برنامه سخنرانی در مسجد رضائیه اشاره کرد.

رضوی بیان داشت: در این برنامه استاد مهدی دانشمند با موضوع عوامل عاقبت به خیری و عاقبت به شری جوانان در قرآن کریم به سخنرانی خواهد پرداخت که این برنامه به مدت پنج شب از روز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) شروع خواهد شد و تا شب میلاد حضرت معصومه (س) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول