اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رابط امور کانون‌های مساجد شادگان:

16 کانون فرهنگی مساجد در شادگان فعال است

خبرگزاری فارس: رابط امور کانون‌های مساجد شادگان گفت: در حال حاضر 16 کانون فرهنگی مساجد در سطح شهر و روستاهای این شهرستان فعالیت می‌‌کنند.

16 کانون فرهنگی مساجد در شادگان فعال است

عبدالامام خزامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد در زمینه توسعه فرهنگ اسلامی در بین جوانان نقش مهمی را بر عهده دارند.

وی تقویت امکانات کانون‌ها، تجلیل از مدیران، رابطان، فعالان مساجد و تجلیل از مکبرین مساجد و همچنین افزایش تعداد کانون‌های موجود در شهرستان را خواستار شد و افزود: سریع‌ترین و مؤثرترین روش برای افزایش قرائت‌خانه‌ها، افزایش کانون‌های مساجد است.

رابط امور کانون‌های مساجد شادگان بیان کرد: تأسیس و تقویت کانون‌های فرهنگی مساجد جزو کارهای ضروری است که همواره باید مورد توجه مسئولان مرتبط قرار گیرد.

وی در ادامه علاوه بر اینکه خواستار تجهیز و تقویت کانون‌های مساجد این شهرستان شد، از هیئت امنای مساجد خواست تا در این خصوص همکاری‌های لازم را به عمل آورند.

خزامی‌ با اشاره به اهم اقدامات کانون‌های مساجد خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد فعالیت‌های خود را در زمینه‌‌های برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: این کانون‌ها برنامه‌هایی در زمینه برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و آموزش علوم قرآنی در سطح مساجد این شهرستان برگزار کرده و از سنین مختلف دعوت به‌عمل می‌آورند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول