اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استمداد جانبازان بابلسر و فریدونکنار از وزیر شهرسازی

مشکل مسکن جانبازان بابلسر و فریدونکنار برطرف شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن جانبازان بابلسر و فریدونکنار با انتقاد از کوتاهی اداره کل راه و شهرسازی مازندران در انجام خدمات مربوط به جانبازان گفت: مشکل مسکن جانبازان بابلسر و فریدونکنار باید برطرف شود.

مشکل مسکن جانبازان بابلسر و فریدونکنار برطرف شود

علی میلادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: 280 جانباز شهرهای بابل، بابلسر و فریدونکنار در قالب تعاونی مسکن پس از سال‌ها انتظار در سال 86 یک قطعه زمین از سازمان مسکن و شهرسازی وقت مازندران دریافت و پس از تفکیک به صورت مشاع اقدام به دریافت سند کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان مسکن باید زمین مذکور را پس از آماده‌سازی در اختیار جانبازان قرار می‌داد تعاونی مسکن جانبازان بابلسر و فریدونکنار با کمک سازمان مسکن و شهرسازی مازندران موفق به دریافت 280 میلیون تومان اعتبار از وزارت  مسکن و شهرسازی وقت شد که بر اساس قانون بودجه سنواتی به ازای هر جانباز یک میلیون تومان برای انجام آماده‌سازی زمین به حساب سازمان مسکن و شهرسازی مازندران واریز شد، ولی بر اثر سهل‌انگاری و بی‌توجهی مسئولان تاکنون هیچ اقدام عملی برای آماده‌سازی زمین جانبازان انجام نشده است.

میلادی بیان داشت: پیگیری و رفت و آمدهای مکرر ما به مسکن و شهرسازی مازندران نتیجه‌ای به همراه نداشته و جانبازان را با چالش جدی مواجه کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه 280 میلیون تومان پول جانبازان نزد سازمان راه و شهرسازی مازندران به امانت بوده اگر هر یک از جانبازان اقدام به شکایت کنند دادگاه با احتساب خسارت، سازمان راه و شهرسازی را محکوم می‌کند.

میلادی اذعان داشت: بر اساس ماده 11 قانون زمین شهری، اداره کل راه و شهرسازی باید زمین واگذار شده به جانبازان را آماده‌سازی کند چرا که بهای آن از سوی دولت به حساب سازمان واریز شده است.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان راه و شهرسازی اقدام نکنند بر اساس ماده 16 قانون زمین شهری ناچار هستیم علیه اداره کل راه و شهرسازی مازندران شکایت کرده و مراتب را به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی اطلاع دهیم.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: اگر از سوی مسئولان پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نکنیم علاوه بر پیگیری موضوع از سوی مراجع قضایی از مجمع نمایندگان مازندران درخواست کمک می‌کنیم.

میلادی افزود: از مسئولان انتظار داریم یکی از کارکنان و یا معاونان را مامور اجرای خواسته جانبازان که به حق و قانونی است انتخاب و دستور دهند قبل از شروع فصل بارندگی و سرما با توجه به اینکه مجوز ترک تشریفات مزایده به آن اداره کل قبلا از طرف سازمان ملی داده شده است کار آماده‌سازی را به هر شکلی که مقدور باشد شروع کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول