اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی تهران:

لوله‌گذاری در مسکن مهر پاکدشت به پایان رسید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و تخصیص اعتبارات پیشرفت پروژه‌های آبرسانی در مسکن مهر پاکدشت از روند بسیار خوبی برخوردار است.

لوله‌گذاری در مسکن مهر پاکدشت به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران، منصور جنتی اقدامات صورت گرفته در ارتباط با لوله‌گذاری مسکن مهر پاکدشت را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و تخصیص اعتبارات پیشرفت پروژه‌های آبرسانی در مسکن مهر پاکدشت از روند بسیار خوبی برخوردار است.

مدیرعامل آبفای جنوب شرقی تهران افزود: از جمله اقدامات بسیار مهمی که جهت تامین آب شرب مورد نیاز ساکنان مسکن مهر پاکدشت صورت گرفته می‌توان به حفر، تجهیز و راه‌اندازی چهار حلقه چاه اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این شرکت از ابتدای ساخت مجتمع مسکونی مهر پاکدشت با تامین آب کارگاهی اقدام به خدمت‌رسانی کرده است، ادامه داد: در حال حاضر جهت اجرای شبکه توزیع آب 37 کیلومتر و به منظور انتقال آب 14 کیلومتر لوله‌گذاری اجرا شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران اجرای طرح فاضلاب را امری ضروری و زیست محیطی در مسکن مهر پاکدشت دانست و افزود: در همین راستا 11 کیلومتر لوله‌گذاری جهت اجرای شبکه‌های اصلی و فرعی به منظور انتقال، جمع‌آوری و دفع فاضلاب در این مجتمع مسکونی طی چند عملیات اجرایی جداگانه اجرا شد.

جنتی در پایان سخنان خود از نصب 3 هزار و 700 فقره انشعاب آب مستقل و تفکیکی برای ساکنان این مجتمع خبر داد. 

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول