اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل آوج خبر داد

آمادگی جهادگران بسیجی آوج برای ساخت مسکن زلزله‌زد‌گان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل شهرستان آوج گفت: جهادگران بسیجی این شهرستان آمادگی دارند تا در صورت نیاز برای ساخت مسکن زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی هرچه سریع‌تر به آن مناطق اعزام شوند.

آمادگی جهادگران بسیجی آوج برای ساخت مسکن زلزله‌زد‌گان

حسین آقامرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به آمادگی جهادگران بسیجی آوج برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان و ساخت مسکن فوری برای آنها اظهار کرد: بسیج همواره در امر سازندگی و آبادانی کشور پیش‌قدم بوده و در امر فعالیت‌های جهادی نیز توانسته به طور مطلوبی وارد میدان شود.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج افزود: توجه به امور مستضعفان و رسیدگی به حال آنان از جمله وظایفی است که نیرو‌های جان بر کف بسیجی در شرایط کنونی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه طرح‌های هجرت به معنا و مفهوم واقعی امروز در اقصی نقاط روستاها و مناطق دور افتاده کشور در حال جریان است، تصریح کرد: شور و انگیزه‌ای که جهادگران بسیجی در ایام طرح هجرت از آن برخوردار هستند، تاکنون توانسته ثمرات و برکات بی‌شماری را برای کشور به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج ادامه داد: توکل و اراده قوی جوانان ایرانی تا به امروز عامل پیشرفت کشور بوده و موجب شکست دشمنان شده است.

آقامرادی عنوان کرد: ضرورت توجه به اقشار ضعیف و کم درآمد یکی از وظایفی است که مسلمانان همواره باید از آن غافل نبوده و به دنبال آن باشند.

وی با بیان اینکه نیرو و انگیزه الهی در هر کاری سبب پیروزی و موفقیت می‌شود، تصریح کرد: کسانی که در انجام کار و فعالیت خویش بر نیرویی غیر از خداوند متعال تکیه می‌کنند، هیچ‌گاه به پیروزی نهایی نمی‌رسند و زود ناامید می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج ادامه داد: کسب موفقیت‌ها و پیروزی‌های مکرر جوانان و نخبگان ایرانی در عرصه‌های رقابتی جهان نیز بیانگر تکیه جوانان بر نیروی الهی است.

آقامرادی عنوان کرد: تشویق جوانان به پیشرفت باید سرلوحه فعالیت‌های مسئولان نظام اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های جمهوری اسلامی در طول 33 سال گذشته حیرت‌انگیزه بوده، بیان کرد: امیدواریم که با همت همگانی شاهد افتخارآفرینی‌های مکرر ملت ایران باشیم.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول