اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 2 میلیارد ریال

کتابخانه‌های عمومی ایذه تعمیر و تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه از اختصاص 2میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های شهرستان خبر داد.

کتابخانه‌های عمومی ایذه تعمیر و تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، نادری‌ مرادی‌فر گفت: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان ایذه تأمین شده است.

وی افزود: قرار است از این اعتبار، مبلغ 140 میلیون تومان برای نوسازی و بازسازی کتابخانه‌های شهید مفتح در ایذه و شهدای دهدز در روستای دهدز هزینه شود.

مرادی‌فر با بیان این‌که کتابخانه شهید مفتح از سال 1376 تأسیس شده است، گفت: این کتابخانه حدود 4 و 500 نفر عضو دارد و یکی از کتابخانه‌های فعال در حوزه برگزاری کانون و نشست‌های ادبی است.

وی با اشاره به فعالیت کتابخانه دهدز اظهار کرد: این کتابخانه نیز از سال 1375 تأسیس شده است و برای تکمیل تجهیزات و نوسازی بنا نیازمند اعتبارات ویژه بود.

به گفته مرادی‌فر، 60 میلیون تومان نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز کتابخانه‌های این شهرستان هزینه خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایذه از راه‌اندازی یک باب کتابخانه در روستای «راس‌فند» خبر داد و افزود: این روستا در 10 کیلومتری ایذه و نزدیک مجتمع دانشگاهی ایذه قرار دارد.

وی اظهار کرد: این روستا حدود 2 هزار نفر جمعیت دارد و قرار است ساختمان کتابخانه آن از سوی آموزش و پرورش در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار گیرد.

هم اکنون در شهرستان ایذه پنج باب کتابخانه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول