اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 صورت گرفت

صدور اخطاریه برای واحدهای تجاری مزاحم در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهرداری منطقه 20 در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم، نسبت به صدور اخطاریه برای واحدهای تجاری مزاحم در محدوده حریم این منطقه اقدام کرد.

صدور اخطاریه برای واحدهای تجاری مزاحم در جنوب تهران

عظیم بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از صدور اخطاریه برای واحدهای تجاری مزاحم در محدوده حریم منطقه 20 خبر داد و گفت: در راستای اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها و به‌منظور ساماندهی مشاغل مزاحم، واحد ساماندهی اداره خدمات شهری ناحیه 7 نسبت به صدور اخطاریه برای کلیه واحدهای تجاری مزاحم اقدام کرد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه ناحیه 7 در بخش حریم و خارج از محدوده این منطقه قرار دارد، عنوان کرد: به ‌منظور برطرف شدن مزاحمت‌های صنفی و برطرف شدن آلودگی‌های زیست‌محیطی تمام صنوف متخلف فاز یک انبار کالا در جاده خاوران به شهرک صنعتی منتقل و انبار ضایعات یکی از واحدهای صنعتی روستای زمان‌آباد جمع‌آوری شد.

وی در ادامه به ارائه خدمات شهرداری به بخش حریم و روستاهای زیر پوشش آن اشاره کرد و اظهار داشت: به‌ منظور بهبود منظر عمومی و رفاه حال ساکنان، نسبت به شست‌وشوی ایستگاه‌های اتوبوس و وسایل بازی در روستای زمان‌آباد اقدام شد.

منطقه 20 از جنوبی‌ترین مناطق شهر تهران است که دارای هفت ناحیه و 22 محله است و بخشی از ناحیه 6 و ناحیه 7 در بخش حریم و خارج از محدوده قرار گرفته است که 14 روستای زیر پوشش دارد و از خدمات اجتماعی، ترافیکی، عمرانی و شهری شهرداری استفاده می‌کنند. 

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول