اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در تیپ 12 قائم سمنان:

گرامیداشت یاد شهدا سرلوحه همه کارها باشد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در تیپ 12 قائم (عج) گفت: گرامیداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باید سرلوحه همه کارها باشد.

گرامیداشت یاد شهدا سرلوحه همه کارها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‏الاسلام سیدابوالفضل راسخی در دیدار از خانواده‏های شهیدان که با حضور فرمانده تیپ 12 قائم و فرمانده گردان امام حسین(ع) گرمسار صورت پذیرفت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مرهون زحمات شهداست و ما در قبال خون شهیدان باید پاسخگو باشیم.

وی تصریح کرد: هدف از این دیدارها بستن عهد و پیمانی دوباره با آرمان‏های انقلاب، اسلام و تجدید میثاق با خانواده‏های شهیدان است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در تیپ 12 قائم (عج) افزود: پیروزی انقلاب و حفظ و استمرار آن مدیون و مرهون خون پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده گرامی ایشان در حفظ و پاسداری از اصول‌، ارزش‌ها و آرمان‌های مقدسی است که شهدای همیشه جاوید ما جان خود را در راه آن فدا کردند.

راسخی بیان داشت: یاد شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.  

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در تیپ 12 قائم (عج) گفت: هوشیاری،اخلاص، ایمان و ولایت‌مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف‌ناپذیر است و تکریم شهدا و خانواده آنها باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه‌های زندگی باشد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول