اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی‌ انتظامی آذربایجان‌‌غربی:

بهره‌گیری از علوم روز شاخصه اصلی نیروی ‌انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی ‌انتظامی آذربایجان‌‌‌غربی گفت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین شاخصه نیروی انتظامی در شرایط کنونی بهره‌مندی این نیرو از علوم روز است.

بهره‌گیری از علوم روز شاخصه اصلی نیروی ‌انتظامی است

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار محمدعلی نصرتی پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های انتظامی مستقر در آذربایجان‌غربی که با حضور فرمانده نیروی ‌انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مولفه‌های توفیق و سرافرازی هر دولت و ملتی وجود پلیس کارآمد و مقتدر در آن کشور است.

وی افزود: پلیس در ایران ‌اسلامی به ‌عنوان جلوه اقتدار ملت و یکی از باکفایت‌ترین نیروهای حاضر در جامعه است که این امر به برکت حضور فرماندهان مخلص و کارآمد و همچنین بهره‌گیری این نیرو از علوم و فنون روز کسب شده ‌است.

نصرتی در ادامه با اشاره به اقتدار کامل نیروهای ‌انتظامی حاضر در این استان بیان داشت: ولایت‌مداری، بصیرت و دفاع از آرمان‌های نظام از شاخصه‌های اصلی یگان‌های حاضر در آذربایجان ‌غربی و مهم‌ترین دلیل ناکامی دشمنان در مقابله با این نیروها است.

فرمانده نیروی‌انتظامی آذربایجان‌غربی همچنین در بخشی از سخنان خود اشاره‌ای به تحولات منطقه داشت و خاطرنشان کرد: نیروی ‌انتظامی آذربایجان‌غربی به تبعیت از نیروی ‌انتظامی کشور تحولات را به یک موقعیت و حرکت رو به جلو تبدیل کرده که فاصله میان عقب‌ماندگی و پیشرفت را پر می‌کند.

وی فضای استان را فضایی آکنده از وفاق و همدلی دانست و تصریح ‌کرد: عطوفت، احساس مسئولیت و همچنین وفاق و همدلی میان نیروهای ‌انتظامی استان و مردم ساکن در سراسر آذربایجان ‌غربی تا حدی چشمگیر و قابل تحسین است که هیچ‌یک از دشمنان یارای مقابله با این شرایط را ندارند.

نصرتی ضمن تاکید بر لزوم توجه جدی‌تر مسئولان به نیروهای ‌انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: رابطه تنگاتنگ فرماندهان و نیروهای ارشد ناجا در آذربایجان‌غربی با اصحاب رسانه و مطبوعات استان بسیار مطلوب بوده و به‌ طور مکرر شاهد درج اخبار و مطالب مربوط به پیشگیری از جرائم و همچنین آمار مربوط به پیشرفت‌ها و عملیات این نیرو در جراید و رسانه‌های مجازی هستیم.

وی وضعیت امنیتی استان را مطلوب ارزیابی و تصریح‌ کرد: پس از عملیات سپاه پاسداران‌ انقلاب ‌اسلامی در مرزهای این استان دشمن در صدد تخریب روحیه مردم به‌ خصوص مردم ارومیه به‌بهانه خشکسالی دریاچه ‌ارومیه بوده که این اقدام با آگاهی و روشنفکری ماموران نیروی‌ انتظامی به‌ خوبی کنترل شده ‌است.

فرمانده نیروی‌ انتظامی آذربایجان‌غربی در پایان اظهار داشت: مبارزات این نیرو با مباحثی همانند مواد مخدر، قاچاق‌کالا و ارز، شرارت، بی‌بند‌و‌باری‌های موجود و همچنین برخی ناامنی‌های موجود با قاطعیت تمام پیگیری می‌شود و نتایج آن به‌خوبی قابل لمس است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول