اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از غلبه شهرداری یاسوج بر هم‌نام بندرعباسی خود

غدیری: شهرداری و هوای شرجی بندرعباس را با هم شکست دادیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج پس از شکست دادن میزبان خود شهرداری بندرعباس در اولین هفته از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: شهرداری و هوای شرجی بندرعباس را با هم شکست دادیم.

غدیری: شهرداری و هوای شرجی بندرعباس را با هم شکست دادیم

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با ابراز خوشحالی از نخستین پیروزی این فصل تیم شهرداری یاسوج در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: در این بازی با دو رقیب که یکی شهرداری و دیگری هوای شرجی و گرم بود دست و پنجه نرم کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: رطوبت هوا در شهر بندرعباس 95 درجه بود که بازیکنان ما حتی در موقع شب هم نتوانستند از هتل خارج شوند ولی در زمین مسابقه با همه توان از جان خود واقعا مایه گذاشتند.

وی به اختلاف آب و هوایی شهر یاسوج و بندرعباس اشاره کرد و گفت: تفاوت آب و هوایی بین این دو مرکز استان فاحش بوده و موفقیت در بندرعباس کار هر تیمی نیست.

غدیری به موقعیت‌های فراوان تیم خود در بازی با شهرداری بندرعباس اشاره کرد و گفت: در این بازی دو گل زدیم و بیش از پنج گل نزدیم که باید مهاجمان ما در بازی‌های آینده از خود دقت بیشتری به خرج دهند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه با بیان اظهار نارضایتی خود از وضعیت چمن ورزشگاه تختی شهر یاسوج گفت: اکنون بیش از هر چیز فکر و ذکر ما مشغول به وضعیت بد زمین این ورزشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: روز پنج‌شنبه با ایرانجوان بوشهر در این زمین بازی داریم که نمی‌دانم چگونه آن را آماده خواهند کرد.

غدیری با ابراز گلایه از هموار نبودن چمن استادیوم تختی شهر یاسوج گفت: در همه جای ایران زمین را غلطک می‌زنند ولی در اینجا هیئت فوتبال اجازه این کار را نمی‌دهد که دلیل آن برای ما معلوم نیست.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور چنین زمینی را تنها برای فوتبالی دانست که به فوتبال بکش‌ بکش معروف است و گفت: بازیکنان ما روی زمین خوب بازی می‌کنند و اکنون نگران بازی‌های داخل خانه هستیم.

غدیری از وجود بازیکنی که عنوان پدیده را با خود یدک می‌کشد یادی کرد و ابراز داشت: محمد دارابی بازیکن بومی 19 ساله این تیم است که مقابل شاهین بوشهر و پرسپولیس در دو بازی دوستانه به صورت ثابت در زمین حضور داشت.

وی گفت: این بازیکن اگر مغرور نشود و به همین منوال ادامه دهد نفر اول تیم فوتبال شهرداری یاسوج خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از نگاه و توجه خود به بازیکنان بومی خبر داد و گفت: در هر بازی سعی ما بر این است که علاوه بر شایسته سالاری در تیم زمینه‌ای فراهم شود تا چهار و یا پنج بازیکن بومی در ترکیب اصلی تیم حضور داشته باشند.

غدیری هواداران را یار دوازدهم تیم لقب داد و گفت: هواداران ما بسیار خوب و خونگرم هستند و خودجوش تیم را تشویق می‌کنند به جز چهار یا پنج نفر که ماهیت آن‌ها شناخته شده است.

وی افزود: این چهار پنج نفر منافع خود را از دست رفته می‌دانند و به خاطر این که مدیرعامل تیم مواجب آن‌ها را قطع کرده در بین تماشاگران فضای یأس ایجاد می‌کنند که ما از آن‌ها می‌خواهیم چنین رویه‌ای را ادامه ندهند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول