اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر مشهد خبر داد

افزایش 10 درصدی قیمت لوازم التحریر در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر مشهد گفت: لوازم‌التحریر حدود 10 تا 15 درصد افزایش قیمت داشته است که این افزایش قیمت متعارف است.

افزایش 10 درصدی قیمت لوازم التحریر در مشهد

محمد رستگار مقدم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد از افزایش حدود 10 تا 15 درصد قیمت لوازم التحریر خبر داد و اظهار داشت: هر سال با بازگشایی مدارس افزایش قیمت لوازم‌التحریر در بازار صورت می‌گیرد که امسال نیز همچون سال‌های گذشته این افزایش قیمت وجود دارد که متعارف است.

رئیس اتحادیه لوازم التحریر و نوشت‌افزار مشهد افزود: در استان خراسان رضوی لوازم‌التحریر از استان‌های تهران، مرکزی و یزد وارد می‌شود و تولیدات استان بسیار کم است.

وی در ارتباط با لوازم التحریر موجود در بازار خاطرنشان کرد: لوازم التحریر به مقدار کافی در بازار موجود است و حتی پنج برابر نیاز مردم توزیع شده است.

رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار مشهد به نمایشگاه‌های عرضه مستقیم اشاره کرد و افزود: نرخ لوازم‌‌ التحریر توزیعی در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم مناسب است و علاوه بر این حدود 400 عضو اتحادیه دفاتر تعاونی را که نرخ پایین‌تری دارند توزیع می‌کنند.

رستگار مقدم یادآور شد: دفترچه‌های توزیعی شرکت بازرگانی دولتی در سال تحصیلی جدید از نظر کیفی و طرح روی جلد بسیار بهتر از سال‌های گذشته است.

وی در ارتباط با تصاویر منتشر شده روی لوازم‌التحریر اظهار کرد: در سال‌های گذشته تصاویر نامانوسی بر روی لوازم‌التحریر چاپ می‌شد که امسال بسیار کم شده و در حال حاضر تصاویر شخصیت‌های علمی و منظره‌های دیدنی کشور چاپ می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول