اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جوادآباد:

استکبار جهانی با اهانت به پیامبر (ص) می‌خواهد عقده گشایی کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جوادآباد با اشاره به اینکه دشمنان اسلام می‌خواهند با اهانت به پیامبر مکرم اسلام (ص) شکست‌های پی درپی خود را جبران کنند، گفت: استکبار جهانی می‌خواهد با این عمل زشت عقده‌گشایی کند.

استکبار جهانی با اهانت به پیامبر (ص) می‌خواهد عقده گشایی کند

حجت‌الاسلام حسین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به اقدام شنیع اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام بیان داشت: بار دیگر آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها با دست‌های آلوده خود به سوی اسلام و مقدسات آن دست درازی کردند و با اهانت به پیامبر اعظم (ص) باطن پلید خود را که پر از خباثت و کینه و شیطنت است، آشکار ساخته و اقدامی جنون‌آمیز را به نمایش گذاشتند.

دشمنان اسلام به دنبال عقده گشایی هستند

امام جمعه جوادآباد در ادامه تاکید کرد: دشمنان اسلام (آمریکا و رژیم صهیونیستی) با اهانت به پیامبر عظیم‌الشان اسلام می‌خواهند شکست‌های پی در پی خود را جوری جبران کنند و در اصل عقده گشایی می‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: از سوی دیگر این عمل مذبوحانه دشمنان نشان می‌دهد که اسلام با سرعت بالایی رو به گسترش است و بیداری اسلامی اثرات مطلوب خود را در جهان که ذلت و خواری دیکتاتورها و صهیونیسم است می‌گذارد.

کانادا و اروپایی‌ها بدانند ما نیازی به آنها نداریم

حسینی با اشاره به اقدام کشور کانادا در به تعلیق در آوردن سفارت نیمه تعطیل خود در تهران و تصمیم به اخراج سفیر ایران در کانادا بیان کرد: از اول انقلاب تا امروز دشمنان ما این حرکت‌ها را انجام داده‌اند.

امام جمعه جوادآباد در ادامه با اشاره به اقدامی مشابه خاطرنشان کرد: یک روز همه سفرای اروپایی از تهران خارج شدند و وانمود کردند ما با شما قهریم اما جمهوری اسلامی گفت «بروید به سلامت» بعد از مدتی که گذشت دیدند که جمهوری اسلامی هیچ احتیاجی به آنها ندارد و ابراز نمی‌کند بنابراین خودشان برگشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز کانادا سفارت نیمه تعطیل خود را به تعلیق در آورد و امروز نیز اروپایی‌ها، غربی‌ها، کانادا، آمریکا، رژیم صهیونیستی و ... باید بدانند که ما نیازی به آنها نداریم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول