اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد آجا در خراسان ‌جنوبی:

ارتش ایران با اقتدار آماده مقابله با هر گونه تهدید است

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد آجا در خراسان‌ جنوبی به تحریم‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: ارتش ایران با اقتدار و قدرت آماده مقابله با هر گونه تهدید است.

ارتش ایران با اقتدار آماده مقابله با هر گونه تهدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر رضا آذریان ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های دفاع مقدس برگزار شد، دوران دفاع مقدس را برای جمهوری اسلامی ایران بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: جنگ هشت ساله‌ای که بر نظام اسلامی تحمیل شد نعمت‌هایی را برای نظام به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته با اقتدار و صلابت در مقابل تهاجمات همه ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند و نشان داده‌اند که یکی از نیروهای مسلح قوی و با اقتدار در سطح منطقه و جهان هستند.

نماینده ارتش آجا در خراسان جنوبی به برگزاری موفق اجلاس عدم تعهد در تهران اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام با بهانه‌های مختلف از جمله عدم امنیت خواستار تحریم اجلاس جنبش عدم تعهد بودند اما برگزاری موفق این اجلاس اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

آذریان با اشاره به اینکه ارتش ایران در قبل از پیروزی انقلاب وابسته به مستشاران خارجی و مصرف کننده بوده است، افزود: امروز ارتش ایران نشان صلابت، اقتدار و خودکفایی ملت است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها به خودکفایی رسیده است، گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی باید با تلاش مضاعف تولیدات خود را به روز کنیم.

نماینده ارتش آجا در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه نقش ارتش در پیروی انقلاب اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: اگر در آن زمان ارتش با مردم هماهنگ ‌نبود شاید انقلاب به این زودی پیروز نمی‌شد.

آذریان ضمن محکوم کردن توهین به پیامبر اعظم (ص)، گفت: دشمنان از همان اوایل انقلاب توطئه‌های زیادی برای براندازی نظام داشتند ولی بصیرت و هوشیاری مردم و رهبری پیامبرگونه رهبر انقلاب اسلامی تمام توطئه‌های آنها را نقش بر آب کرد.

وی به دستور رهبری مبنی بر راهپیمایی مردم در روز جمعه اشاره کرد و افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر با بصیرت و هوشیاری گوش به فرمان ولی فقیه خود داده و به خیابان‌ها آمدند و اهداف پلید دشمنان را با راهپیمایی خود محکوم کردند.

نماینده ارتش آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قدرت ایران در خاورمیانه حرف نخست را می‌زند، گفت: توهین‌هایی که دشمنان به ایران اسلامی و پیامبر می‌کنند موجب افزایش بیداری اسلامی کشورها می‌شود.

آذریان اقتدار نیروهای مسلح را بالا دانست و تصریح کرد: افتخار نیروهای مسلح در کشور این است که فرمانده آنها رهبر انقلاب اسلامی است.

وی به برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان بدانند تا وقتی که در ایران اسلامی مردمی ولایی و با بصیرت وجود دارند و ارتشی مقتدر از ایران دفاع می‌کند، نمی‌توانند توطئه‌های خود را عملی کنند.

نماینده ارتش آجا در خراسان جنوبی نقش رسانه‌ها را در معرفی فرهنگ دفاع مقدس مهم و ضروری دانست و افزود: باید رسانه‌ها برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین دستاوردهای دفاع مقدس بیشتر اطلاع‌رسانی کنند.

آذریان به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، برنامه جشن برای سربازان نیروهای مسلح استان، تجلیل از همسران کارکنان نیروهای مسلح خراسان جنوبی و نواختن زنگ دفاع مقدس از برنامه‌های مهم این هفته است.

وی غبارروبی مزار شهدا، میثاق با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برپایی ایستگاه صلواتی، ارائه ویزیت رایگان در بیمارستان ارتش بیرجند و اهدای خون را از دیگر برنامه‌های نیروهای مسلح در خراسان جنوبی عنوان کرد.

نماینده ارتش آجا در خراسان جنوبی از اجرای رژه هوایی بر فراز آسمان بیرجند در صورت مساعد بودن شرایط جوی خبر داد و گفت: با توجه به راه‌اندازی نیروی هوایی در خراسان جنوبی همزمان با 31 شهریورماه رژه هوایی نیز در صورت مساعد بودن هوا بر فراز آسمان بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول