اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان تاکید کرد

لزوم گسترش همکاری آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان با اشاره به اهمیت همکاری بین حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش بر گسترش همکاری‌های این دو نهاد تاکید کرد.

لزوم گسترش همکاری آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در جلسه کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه اظهار کرد: آماری که در استان زنجان ارائه می‌شود، مطلوب و مناسب است، ولی به شرطی که استان زنجان با خودش مقایسه شود، اما در صورت مقایسه استان با سایر استان‌ها زنجان رتبه 31 را در بین استان‌های کشور خواهد داشت.

وی با تاکید بر انجام درست تکلیف از سوی مسئولان افزود: در صورتی که تکلیف درست انجام شود، مهم نیست که خروجی کار چگونه است، مهم این است که شخص وظیفه خود را به درستی انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به آمادگی مطلوب حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در زمینه بازگشایی مدارس و حوزه‌ها اضافه کرد: امید است که در ادامه سال نیز اقدامات همانند آمادگی که در آغاز فصل حوزه‌ها و مدارس عنوان شد، صورت گیرد.

وی همچنین با تاکید بر تاثیرگذاری و داشتن نقش بیشتر حوزه‌های علمیه در برنامه همکاری با آموزش و پرورش افزود: اعزام 700 روحانی به مدارس خوب است، ولی باید در زمینه تاثیرگذاری عملکرد روحانیون نیز اقدامات لازم انجام شود.

خاتمی در ادامه با اشاره به اینکه تلاش و اهتمام مدیران یکی از مسائل مهم در ترویج فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان است، افزود: این امر یکی از موضوعات مهمی است که باید در ترویج فرهنگ نماز بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با مثبت ارزیابی‌کردن همکاری آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه اضافه کرد: باید تصمیم‌گیری‌های درست در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در کمیته مذکور انجام شود، چرا که این امر موجب رشد مدارس در بخش‌های مختلف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با مثبت ارزیابی‌کردن جذب نخبگان قرآنی در آموزش و پرورش اضافه کرد: مسئولان آموزش و پرورش باید در نظر داشته باشند که در جذب نخبگان قرآنی فقط مرکز استان را در نظر نگیرند و شرایط همه شهرستان‌های استان را در این زمینه در نظر بگیرند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول