اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان خبر داد

شناسایی 6 هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: 6 هزار و 838 حلقه چاه غیرمجاز در استان زنجان شناسایی شده است.

شناسایی 6 هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان زنجان

امیر حمیدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان در حال حاضر در رتبه پنج کشوری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تقویت توان فنی و اجرایی شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان به گونه‌ای بوده است که سدهای بزرگ توسط مشاوران و پیمانکاران بومی طراحی و اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: طراحی دو منظوره سدها برای استفاده در دوره احداث به عنوان ساختمان‌های تجهیز کارگاه و در دوران بهره‌برداری به عنوان کمپ توریستی از دیگر اقدامات شرکت آب منطقه‌ای استان به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه 6 هزار و 838 حلقه چاه غیرمجاز در استان زنجان شناسایی شده است، اضافه کرد: در مجموع 192 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه برای 2 هزار و 21 حلقه چاه مجوز بهره‌برداری از آب‌های زیرزمینی توسط شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان صادر شده است، ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این شرکت نیز 4 هزار و 816 میلیارد ریال برآورد شده است.

حمیدنیا با اشاره به اینکه 56 کیلومتر از حریم و بستر رودخانه‌ها توسط شرکت آب منطقه‌ای استان تعیین شده است، تصریح کرد: 6.8 کیلومتر از رودخانه‌ها نیز ساماندهی شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه طرح‌های توسعه و بهره‌برداری از منابع آب، 144 طرح توسط صنعت آب استان زنجان در دست بهره‌برداری است، یادآور شد: آب تنظیمی این طرح‌ها 357 میلیون متر مکعب اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان اظهار داشت: یک هزار و 588 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع غیردولتی توسط شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان در دست جذب است.

وی با اشاره به اینکه تیم کارآمد تخصیص آب در شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان تخصیص یافته است، خاطرنشان کرد: کسب رتبه نخست در بین دستگاه‌های اجرایی تولیدی بخش آب در جشنواره شهید رجایی سال گذشته از جمله افتخارات این شرکت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول