اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنج ماه نخست سال جاری صورت گرفت

انجام 85 هزار بازرسی از واحدهای خدماتی و صنفی استان زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در پنج ماه نخست سال جاری 85 هزار و 319 مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی و خدماتی استان زنجان صورت گرفته است.

انجام 85 هزار بازرسی از واحدهای خدماتی و صنفی استان زنجان

طیبه نیک‌مرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع میزان شکایات دریافتی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در پنج ماه نخست سال جاری یک هزار و 353 مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد شکایات دریافتی در ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به صورت تلفنی یک هزار و 98 مورد بوده است، خاطرنشان کرد: 106 مورد از شکایات نیز به صورت کتبی ثبت شده است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: تعداد شکایات حضوری دریافت شده توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت در پنج ماه نخست سال جاری 149 فقره اعلام شده است.

وی با بیان اینکه 404 مورد از شکایات رسیده به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان متخلف شناخته شده است، اضافه کرد: 993 مورد غیر متخلف بوده است و 16 مورد از شکایات و گزارشات مردمی نیز در دست بررسی است.

نیک‌مرد با اشاره به اینکه بیشترین کالاهایی که مردم نسبت به آنها شکایت داشته‌اند شامل پوشاک، مرغ، روغن نباتی و میوه و سبزی بوده است، ادامه داد: بیشترین شکایات در زمینه خدمات نیز شامل نرخ حمل ‌و نقل درون شهری و برون شهری می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین شکایات بسیار زیادی در زمینه گران‌فروشی اصناف و واحدهای خدماتی شده است، یادآور شد: در مجموع طی پنج ماه نخست سال جاری 85 هزار و 319 مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی و خدماتی توسط معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان صورت گرفته است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: یک هزار و 182 مورد پرونده تخلف با انجام بازرسی‌ها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 506 مورد تخلف گزارش شده است، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این تخلفات 8 میلیارد و 383 میلیون و 530 هزار و 153 ریال برآورد شده است.

نیک‌مرد اضافه کرد: در مجموع در پنج ماه نخست سال جاری از 465 انبار و سردخانه در استان زنجان اعلام موجودی شده است.

وی همچنین به گشت‌های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با سایر دستگاه‌ها از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی، دخانیات، دانشگاه علوم پزشکی و مجمع امور صنفی اشاره کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول