اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرداد ماه سال جاری صورت گرفت

انجام 9 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: در مجموع و طی مرداد ماه سال جاری 9 هزار و 61 فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است.

انجام 9 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 297 فقره پرونده در زمینه تخلفات صنفی در استان زنجان طی مردادماه سال جاری تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه 9 هزار و 61 فقره بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: تعداد تخلفات ثبت شده در استان زنجان 412 فقره است.

معاون بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 312 فقره شکایت مردمی توسط معاونت بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی استان زنجان دریافت شده است، اضافه کرد: 94 مورد از این گزارشات منجر به تخلف شده است.

وی با بیان اینکه 60 مورد از شکایات و گزارشات مردمی با رضایت شاکی برطرف شده است، ادامه داد: 85 مورد از گزارشات رسیده نیز پس از بررسی‌ها غیر متخلف شناخته شده است.

شریفی یادآور شد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در مردادماه سال جاری 250 میلیون و 96 هزار و 674 ریال برآورد شده است.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه کالاهای قاچاق 13 فقره پرونده در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان تشکیل شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها 3 میلیون و 588 هزار و 530 ریال محاسبه شده است.

معاون بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به اینکه 15 فقره پرونده دخانی به ارزش 4 میلیون و 321 هزار و 250 ریال طی مردادماه سال جاری در استان زنجان تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: در مجموع 7 هزار و 600 نخ مواد دخانی در استان کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه سال جاری آغاز شده است، ادامه داد: در این طرح اولویت نظارت بازرسان و ناظران مجمع امور صنفی استان زنجان بر کالاهایی چون پوشاک، لوازم‌التحریر و نوشت افزار، کیف و کفش است.

شریفی با بیان اینکه نظارت کاملی بر نمایشگاه پاییزه دارند، اضافه کرد: به منظور اجرای طرح شبنم نیز گشت مشترکی با اداره کل تعزیرات حکومتی استان دارند که بر اساس آن با متخلفان به ویژه متخلفان گوشی همراه برخورد می‌کنند.

وی اظهار داشت: اجرای طرح شبنم در حال حاضر به شرکت کارگزار واگذار شده است و تامین کد رهگیری برای متقاضیان توسط این شرکت انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول