اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بازگشایی مدارس صورت گرفت

بازرسی از 420 واحد صنفی در لامرد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لامرد گفت: در 10 روز گذشته نظارت و بازرسی از 420 واحد صنفی مرتبط با طرح بازگشایی مدارس این شهرستان صورت گرفته است.

بازرسی از 420 واحد صنفی در لامرد

عباس رفیعیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد، با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس اظهار داشت: واحد نظارتی و بازرسی طرح بازگشایی مدارس این اداره از چهاردهم شهریور‌ماه جاری تاکنون به منظور مقابله با گرانی احتمالی بازار لوازم‌التحریر و دیگر لوازم مورد نیاز خانواده‌ها برای آماده‌سازی دانش‌آموزان به صورت روزانه مشغول نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در سطح بازار شهر لامرد است.

وی افزود: در 10 روز گذشته نظارت و بازرسی از 420 واحد صنفی مرتبط با طرح بازگشایی مدارس انجام شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لامرد با بیان اینکه دو اکیپ ویژه در سطح بازار شهر لامرد مشغول نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط با طرح بازگشایی مدارس هستند، گفت: مانند سال‌های گذشته سیستم نظارتی در این طرح روش‌های ویژه خود را دارد، به نحوی که برخی از بازرسان این اداره به صورت محسوس و بعضی از آنها به صورت نامحسوس در بازار شهر لامرد انجام وظیفه می‌کنند.

رفیعیان ادامه داد: در 10 روز گذشته 30 واحد صنفی متخلف در بازار شهر لامرد مرتبط با طرح بازگشایی مدارس شناسایی و پرونده آنها تحویل اداره سیار تعزیرات حکومتی این شهرستان شده ‌است.

این مسئول، تعداد گزارشات مردمی در مورد تخلفات واحدهای صنفی در طرح بازگشایی مدارس را 30 مورد اعلام کرد و افزود: در آغاز طرح بازگشایی مدارس 30 مورد گزارش مردمی به صورت تلفنی یا حضوری به واحد نظارت و بازرسی این اداره اعلام شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه لوازم‌التحریر خارجی فقط به دلیل رنگ و بسته‌بندی متفاوت چشمگیر هستند و به خاطر استفاده از مواد ناسالم در تهیه آنها می‌توانند عامل بیماری باشند، از آحاد مردم لامرد خواست در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و حفظ سلامتی دانش‌آموزان، از خرید لوازم‌التحریر خارجی اجتناب کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لامرد در ادامه سخنان خود با انتقاد صریح از نبود اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان گفت: روند رسیدگی به پرونده واحدهای صنفی لامرد به دلیل عدم وجود اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان به کندی انجام می‌شود و در بسیاری از موارد روند رسیدگی به پرونده واحدهای صنفی متخلف لامرد در مدت زمان سه‌ماه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول