اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانال ندای اسلام خبر داد

بررسی ابعاد مختلف توهین به پیامبر اسلام(ص) در میزگرد «فریب»

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام گفت: میزگرد «فریب» با حضور کارشناسان انگلیسی زبان در خصوص بررسی ابعاد مختلف توهین اخیر صهیونیست‌ها به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در حال ساخت است.

بررسی ابعاد مختلف توهین به پیامبر اسلام(ص) در میزگرد «فریب»

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سید حامد حسینیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت چهاردهمین سالروز تاسیس رادیو معارف اظهار کرد: میزگرد «فریب» با حضور کارشناسان انگلیسی زبان در خصوص بررسی ابعاد مختلف توهین اخیر صهیونیست‌ها به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در حال ساخت است.

وی افزود: تمرکز برنامه‌سازان بر روی نقاط اشتراک آمریکا و اسرائیل در این مسئله بوده و قرار است 15 قسمت از این برنامه تولید شود که قسمت نخست آن امروز پخش شد.

مدیر کانال ندای اسلام از ساخت برنامه «سیره نبوی» به منظور معرفی رأفت و مهربانی پیامبر اسلام(ص) خبر داد و گفت: این برنامه ویژگی‌های صحیح اسلام و حضرت محمد(ص) را به جهانیان معرفی کرده و شایعات بی‌اساس دشمنان را به چالش می‌کشد.

وی ادامه داد: برنامه «پرسش و پاسخ» ویژه زندگی پیامبر اسلام(ص) نیز با محوریت بررسی شبهات در کانال ندای اسلام ساخته و پخش می‌شود.

حسینیان با بیان اینکه بررسی ویژگی‌های اخلاقی پیامبر(ص) بر اساس رابطه ایشان با اطرافیان نیز در دستور کار قرار دارد عنوان کرد: کانال ندای اسلام همراه با سیاست‌های رادیو معارف به برنامه‌سازی می‌پردازد و مخاطبان آن نیز بیشتر در کشورهای آمریکا، کانادا و بخشی از آفریقا هستند که با توجه به ویژگی‌های این مناطق برنامه‌سازی صورت می‌گیرد.

مدیر کانال ندای اسلام از ساخت برنامه‌‌ای با عنوان «مردی که جهان را تغییر داد» خبر داد و ابراز کرد: در این برنامه به صورت تخصصی به تبیین زندگی و نظرات امام خمینی(ره) در خصوص مسائل جهانی و بیداری اسلامی پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول