اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید فطر

برنامه «روزهای عید» از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش برنامه «روزهای عید» از این شبکه همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

برنامه «روزهای عید» از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

سید حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ویژه برنامه روز عید فطر کانال ندای اسلام اظهار کرد: برنامه روزهای عید The Days of Eid عنوان ویژه برنامه‌ای است که به مناسبت عید سعید فطر در روزهای 29 و 30 مرداد مصادف با اول و دوم شوال از کانال ندای اسلام پخش خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در این ویژه برنامه حجت‌الاسلام محمد الموسوی کارشناس و مبلغ حوزه از انگلستان در ارتباط با مباحث مرتبط با این روز به ایراد سخنرانی و بحث و گفت‌وگو می‌پردازند.

مدیر کانال ندای اسلام ادامه داد: مسائلی مانند اهمیت عید سعید فطر، وداع با ماه مبارک، اعمال روز عید، عید فطر در روایات و... از جمله مباحثی است که در این دو برنامه به آنها پرداخته خواهد شد.

برنامه روزهای عید از ساعت 7 و 55 دقیقه تا 8 و 25 دقیقه به مدت 30 دقیقه در ایام عید سعید فطر از کانال ندای اسلام پخش خواهد شد.

برنامه‌های کانال ندای اسلام از طریق پخش زنده www.coiradio.com و پخش ماهواره‌ای هاتبرد با فرکانس 12/437 GHz افقی27500 قابل دریافت است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول