اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز تجمع اعتراض‌آمیز طلاب در مدرسه فیضیه برپا شد

انزجار طلاب حوزه‌های علمیه از توطئه آمریکایی ـ صهیونیستی

خبرگزاری فارس: تجمع اعتراض‌آمیز طلاب حوزه‌های علمیه در اعتراض به ساخت فیلم اهانت‌کننده به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) با حضور جمع کثیری از طلاب، اساتید و مسئولان حوزه‌های علمیه در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

انزجار طلاب حوزه‌های علمیه از توطئه آمریکایی ـ صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تجمع اعتراض‌آمیز طلاب حوزه‌های علمیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت نبی مکرم اسلام ظهر امروز با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید به عنوان بزرگ‌ترین معجزه پیامبر اسلام آغاز شد و در ادامه این مراسم اشعاری در وصف پیامبر گرامی اسلام و در محکوم کردن این حرکت اسلام‌ستیزانه قرائت شد.

آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران نیز در این تجمع، به ایراد سخن پرداخت و با محکوم کردن این اقدام و توطئه استکباری، آمریکا و اسرائیل را مسئول اصلی این اقدام دانست و خواستار برخورد قاطع با عوامل تولید این فیلم شد.

در ادامه این مراسم طلاب خشمگین با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تنفر و انزجار خود را از آمریکایی‌ها نشان دادند.

طلاب حوزه‌های علمیه با محکوم کردن ساخت فیلم موهن خواستار مجازات عوامل و سازندگان این فیلم برای عبرت دیگر افراد شدند.

پایان بخش این مراسم، مداحی و سینه‌زنی طلاب در مصیبت اهانت به پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم بود. طلاب حوزه‌های علمیه با شرکت در این تجمع اعتراض‌آمیز اعلام کردند که تا آخرین قطره خونشان در حمایت از دین و رسول خدا مبارزه خواهند کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول