اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی مطرح کرد

نیروهای مسلح ایران با اقتدار در مقابل ‌ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند/ اجرای رژه هوایی ‌در بیرجند

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی از اجرای رژه هوایی بر فراز آسمان بیرجند در صورت مساعد بودن شرایط جوی خبر داد.

نیروهای مسلح ایران با اقتدار در مقابل ‌ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند/ اجرای رژه هوایی ‌در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیررضا آذریان عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی دفاع مقدس در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی نیروی هوایی در خراسان جنوبی همزمان با 31 شهریور ماه رژه هوایی نیز در صورت مساعد بودن هوا بر فراز آسمان بیرجند برگزار می‌شود.

وی بر آماده‌باش تمامی دستگاه‌های ذیربط از جمله آتش‌نشانی، بنیاد شهید، راه و شهرسازی و بیمارستان‌ها در روز 31 شهریورماه برای مراسم رژه تاکید کرد.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی افزود: از یک روز قبل از رژه، خیابان صیاد شیرازی که رژه در آن برگزار می‌شود باید تحویل یگان‌های امنیتی شود تا امنیت کامل یگان‌های رژه در روز مراسم تامین شود.

آذریان به سایر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، برنامه جشن برای سربازان نیروهای مسلح استان، تجلیل از همسران کارکنان نیروهای مسلح خراسان جنوبی و نواختن زنگ دفاع مقدس از برنامه‌های مهم این هفته است.

وی غبارروبی مزار شهدا، میثاق با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برپایی ایستگاه صلواتی، ارائه ویزیت رایگان در بیمارستان ارتش بیرجند و اهدای خون را از دیگر برنامه‌های نیروهای مسلح در خراسان جنوبی عنوان کرد.

*نیروهای مسلح ایران با اقتدار در مقابل تهاجمات ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته با اقتدار و صلابت در مقابل تهاجمات همه ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند و نشان داده‌اند که یکی از نیروهای مسلح قوی و با اقتدار در سطح منطقه و جهان هستند.

آذریان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس متعلق به تمام مردم است، گفت: همه باید برای هر چه باشکوه برگزار کردن این هفته تلاش کنند.

وی با انتقاد از برخی روزنامه‌های محلی استان گفت: برخی روزنامه‌های محلی در قبال چاپ مطلبی از یک دستگاه توقع پرداخت مزد را دارند که در هفته دفاع مقدس این کار نباید توسط مطبوعات انجام شود.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی نقش رسانه‌ها را در معرفی فرهنگ دفاع مقدس مهم و ضروری دانست و یادآور شد: باید رسانه‌ها برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین دستاوردهای دفاع مقدس بیشتر اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول