اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به عدم حضور مسئولان در مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیک

معلولان باز هم مورد بی‌توجهی مسئولان قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: با توجه به دعوت بهزیستی شهرستان ری از مسئولان برای حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیک، مسئولان شهرستان غایبان اصلی این مراسم بودند.

معلولان باز هم مورد بی‌توجهی مسئولان قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم تجلیل از قهرمانان معلول پارالمپیک شهرستان ری با حضور مسئولان اداره بهزیستی در شهرستان برگزار شد.

غلامرضا آسترکی با اظهار گله از عدم حضور مسئولان شهرستان ری اظهار داشت: بی‌توجهی و تشویق‌های ساده مسئولان برای جانبازان و معلولان ما عادی شده است و در این مرحله از زمان که ورزشکاران معلول نتایج بسیار خوبی در مسابقات پارالمپیک گرفتند، باید مراسمی درخور و شایسته برگزار می‌شد.

مربی تیم ملی وزنه‌‌برداری ایران در مسابقات پارالمپیکی 2012 عنوان کرد: این چنین تشویق‌ها و بی‌مهری‌ها در کشور ما جای تاسف دارد در برگزاری مسابقات لندن، مسئولان و شهروندان انگلیس به بهترین شکل ممکن ورزشکاران ما را مورد تشویق قرار دادند اما در کشور خودمان شاهد چنین برخوردی نبودیم.

وی ادامه داد: یکی از بهترین حامیان برای معلولان ما در مسابقات لندن سازمان بهزیستی بود که نقش بسزایی در موفقیت و پیروزی ورزشکاران ایفا کرد و برای افرادی که محصل هستند، امتیازات ویژه و حمایت‌های مختلفی داشته که همین امر سبب پیشرفت قهرمانان و ورزشکاران در مسائل علمی بوده است.

آسترکی حمایت سازمان بهزیستی در پیشرفت علمی و ورزشی خود را از مهم‌ترین عوامل موفقیتش دانست و افزود: من نیز که خود دانشجوی رشته تربیت بدنی بودم با حمایت سازمان بهزیستی توانستم با انتقال مطالب علمی که از استادانم فراگرفته بودم تأثیری بر ورزشکاران داشته باشم.

مربی تیم ملی وزنه‌‌برداری ایران در مسابقات پارالمپیک 2012 بیان کرد: اگر افتخاری کسب شده تنها این افتخار مختص فدراسیون و مسئولان پارالمپیک نیست، بلکه نتیجه تلاش بهزیستی استان تهران و شهرری نیز بوده که کمک خوبی به ما کردند.

وی تاکید کرد: به فضل خداوند در سال‌های بعد نیز مدال‌های متعدد و رنگارنگ کسب می‌کنیم و برای میهن عزیزمان در رتبه‌های بالاتر کشوری افتخار می‌آفرینیم.

آسترکی در پایان خاطرنشان کرد: ورزشکاران معلول ما با محدودیت‌های جسمی و وضعیت خاصی که داشتند توانستند برای نخستین بار در تاریخ مسابقات پارالمپیک کشور چهار مدال در رشته ورزشی وزنه‌برداری کسب کنند که همین امر منجر به قهرمانی این تیم ملی شد و اگر مسئولان بیشتر توجه کنند این گونه موفقیت‌ها روزافزون می‌شود.

این گزارش حاکی است، در حالی که چندی پیش برای یک قهرمان المپیکی شهرستان ری دو مراسم باشکوه تجلیل در شهرستان انجام شد که برگزاری آن هم برای تجلیل از زحمات این قهرمان لازم بود، امروز متاسفانه شاهد این بودیم که در مراسم تجلیل از پنج قهرمان پارالمپیکی خطه قهرمان‌پرور ری مسئولان غایبان اصلی این مراسم بودند.

 انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول