اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال انجام شد

بازرسی از 726 نازل سوخت در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر گفت: در شش ماهه نخست امسال بازرسی و آزمون از 726 نازل سوخت استان بوشهر انجام شده است.

بازرسی از 726 نازل سوخت در استان بوشهر

امیرحسین محتشم صبح امروز در جلسه ارزیابی عملکرد نظارت بر اوزان و مقیاس‌ها اظهار داشت: در دور اول اقدام نظارتی اداره کل بر جایگاه‌های عرضه سوخت، 726 نازل سوخت شامل بنزین معمولی، بنزین سوپر و گازوئیل پس از بازرسی و آزمون، برچسب‌گذاری شد.

محتشم ضمن تشکر از همکاری مدیران جایگاه‌های سوخت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان با اداره کل، تداوم این همکاری را خواستار و نظارت بر جایگاه‌های سوخت را راهکاری برای صرفه‌جویی در مصرف این محصول ارزشمند و حفظ سرمایه ایرانی قلمداد کرد.

برگزاری 6 دوره آموزشی در اداره کل استاندارد بوشهر

مسئول واحد آموزش اداره کل استاندارد استان بوشهر نیز در این نشست گفت: در پنج ماهه نخست امسال از شش دوره آموزشی در پنج ماهه نخست سال 1391 خبر داد.

خدیجه آبشیرینی ابراز داشت: واحد آموزش اداره کل استاندارد استان بوشهر در راستای سخنان مقام معظم رهبری برای افزایش بصیرت، و همچنین بهبود سطح تولید و کیفیت محصولات در سال تولید ملی، دوره‌های آموزشی هدفمندی برای مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان بوشهر برگزار کرده است.

آبشیرینی موضوعات این دوره‌ها را بسیار ضروری دانست و گفت: تحکیم بنیان خانواده، جنگ نرم و تهدید نرم و روش‌های مقابله با آن، الگوی سرآمد سازمانی (EFQM)، الزامات کیفی جوشکاری ذوبی مواد فلزی، اصول بازرسی و نمونه‌برداری استاندارد و ویژگی و روش آزمون تیرچه و بلوک از دوره‌های برگزار شده در پنج ماهه نخست امسال بود.

مسئول واحد آموزش اداره کل استاندارد استان بوشهر آمار مشارکت 198 نفری دوره‌های فوق را در راستای اجرای مصوبه‌ی برنامه‌ی اجرایی عملیاتی سازمان ملی استاندارد مثبت ارزیابی کرد و از برگزاری دوره‌های آتی برای رشد و ارتقای دانش مدیران تولید، کارشناسان و مسئولان کنترل کیفیت در ماه‌های آتی سال 91 خبر داد.

در این نشست مقرر شد ضمن شناسایی تمام نازل‌های سوخت استان، دور دوم بازرسی و آزمون در شش ماهه آتی برنامه‌ریزی و با در نظر گرفتن پوشش کامل استان اقدام شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول