اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی:

ارتش اجازه هیچ تعرضی به کشور ایران را نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: ایران اهداف دشمن را در کمترین ‌زمان با قدرتمند‌ترین ابزار خنثی می‌کند و اجازه تعرض به کشور را نمی‌دهد.

ارتش اجازه هیچ تعرضی به کشور ایران را نمی‌دهد

امیر رضا آذریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، به پیام ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح اشاره و اظهار کرد: پیام ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام امنیت و صلح است.

وی با بیان اینکه ارتش به دنبال جنگ‌افروزی در منطقه نیست، گفت: تا زمانی که دشمن به منطقه ما تعرضی نکند و وارد منطقه دریایی، زمینی و هوایی ما نشود هیچ واکنش و عکس‌العملی را انجام نمی‌دهیم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی به برگزار کردن رزمایش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: این رزمایش‌ها فقط برای آمادگی نیروها بوده و رزمایش‌ها در نقاط مختلف کشور انجام می‌شود.

آذریان به برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد اشاره کرد و گفت: در بحث اجلاس سران جنبش عدم تعهد با توجه به نگرانی‌ها و ناامن جلوه دادن ایران توسط رسانه‌های بیگانه به طور واضح برای همه کشورها مشخص شد امنیت ایران بیشتر از تصور آنها است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چگونه در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنید، افزود: با توکل بر خدا و همچنین شناسایی ترفندهای دشمنان در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنیم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارتش اجازه هیچ‌ تعرضی به کشور ایران را نمی‌دهد، گفت: ارتش ترفندهای دشمنان را شناسایی کرده و با ترفندی بالاتر و قوی‌تر از آن دشمن را به خاک می‌نشاند.

آذریان پیشرفت‌های ارتش را بسیار عالی و مناسب دانست و تصریح کرد: یکی از حرکت‌ها و اقدامات مهم ارتش دستگیری شرور منطقه شرق کشور عبدالمالک ریگی بود که با درایت و هوشمندی بالا این اقدام را انجام داد.

وی با بیان اینکه تمام مرزهای ایران نگهبان دارد، گفت: در کمترین زمان و با قدرتمند‌ترین ابزار توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تا چه اندازه دانش‌محوری و پژوهش‌محوری در بحث آموزش سربازان وظیفه مد نظر است، افزود: مراکز آموزشی دارای سه بخش مرکز آموزشی رزم مقدماتی، مرکز آموزشی علمی و فرهنگی و مرکز آموزشی پژوهش‌محوری است.

آذریان تصریح کرد: در بحث دانش‌محوری در سربازان وظیفه با توجه به مدرک تحصیلی آنها برنامه‌ریزی‌هایی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در گذشته مراکز آموزشی فقط سرباز زیر دیپلم بودند، افزود: امروزه سربازان لیسانس هم به مراکز آموزشی می‌آیند و باید از علم آنها استفاده شود.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه ارتشیان غیور و ولایت‌مدار، مظهر اراده و استحکام ملت ایران هستند، اظهار کرد: تداوم روح وحدت و یکپارچگی بین نیروهای مسلح به‌ویژه بین ارتش و سپاه، ارتقای توان بازدارندگی و روند رو به پیشرفت اقتدار دفاعی کشور را تحکیم کرده و توسعه می‌بخشد.

آذریان ادامه داد: سپاه و ارتش بازوان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند که قطعا با اتکا به توان و تجهیزات خود با همکاری و هماهنگی در مقابله با دشمنان می‌ایستند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول