اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار امیرکلای مازندران خبر داد

اجرای برنامه‌‌های بومی سنتی در امیرکلای مازندران

خبرگزاری فارس: شهردار امیرکلا در مازندران، هفته دفاع مقدس را به نمایش‌گذاشتن قدرت اسلام دانست و با برشمردن بخشی از برنامه‌های این هفته از برگزاری جنگ شادی و برپایی موسیقی بومی و محلی خبر داد.

اجرای برنامه‌‌های بومی سنتی در امیرکلای مازندران

محمد حاجی‌اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: هفته دفاع مقدس برای ملت ما یادآور پیروزی بر استکبار جهانی آن هم با دستان خالی در مقابل تا دندان مسلح دشمنان است.

وی تصریح کرد: خودکفایی، خوداتکایی، صبر بر مشکلات و کمبودها، شجاعت و پایداری در مقابل ظلم، حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، اتکا و ایمان به خدا در برابر همه ناملایمات و در مسیر ولایت بودن از مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

حاجی‌اسماعیلی بیان داشت: هفته دفاع مقدس برای دشمنان یادآور تلخ شکست و ذلت در برابر اسلام است و اینکه روزی همین مردان که با دستان خالی در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و به پیروزی رسیدند امروز نیز بزرگ‌ترین خطر برای آنها هستند.

این مسئول تصریح کرد: ذلت و خواری دشمنان بعد از بیداری اسلامی نتیجه مقاومت رزمندگان و شهدا در هشت سال جنگ ظالمانه علیه ملت ما است که به هر نحوی درصدد ضربه‌زدن به ملت و اسلام هستند.

شهردار امیرکلا در مازندران ادامه داد: دشمن بداند هرگز نخواهد توانست در برابر اسلام و قدرت ایمان مسلمانان بایستد، لذا چاره‌ای جز قبول تسلیم و شکست ندارد.

وی با اشاره به اینکه باید هفته دفاع مقدس در سال بیداری اسلامی بسیار باشکوه‌تر از سال‌های قبل انجام گیرد، تصریح کرد: شهرداری امیرکلا در این راستا اقدام به برگزاری وی‍ژه برنامه جنگ شادی از 27 تا 31 شهریورماه هر شب ساعت 20 و 30 دقیقه در پارک بزرگ شهرداری امیرکلا کرد.

حاجی‌اسماعیلی گفت: هدف از برگزاری این جشن ایجاد فضای شاد فرهنگی بین شهروندان امیرکلا و تجلیل از جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

این مسئول در پایان متذکر شد: این جشن که شامل برنامه‌های متنوع از قبیل جنگ شادی، معرفی الگوی برتر، امیری‌خوانی و موسیقی مازندرانی، اجرای برنامه‌های طنز با حضور هنرمندان صدا و سیمای مرکز مازندران است به میزبانی حوزه مقاومت امام موسی کاظم (ع)، شهرداری و شورای اسلامی شهر امیرکلا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول