اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعرخوانی 18 شاعر

جشنواره شعر رضوی راور برگزار شد

خبرگزاری فارس: هشتمین جشنواره شعر رضوی در راور با شعرخوانی 18 شاعر پایان یافت.

جشنواره شعر رضوی راور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، هشتمین جشنواره شعر رضوی در محل سالن تکیه ابوالفضل راور برگزار شد و 18 نفر از شاعران اشعار خود را در مدح و ثنای امام رضا (ع) قرائت کردند. 

احمد یزدان‌پناه مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راور گفت: از بین 45 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره پس از داوری آثار‌ حسین غیاثی به عنوان نفر اول، فرزانه رادی و مریم آذین به صورت مشترک دوم و نسیبه توکلی و اشرف جاویدی به طور مشترک سوم شدند و به جشنواره استانی راه یافتند.

آغاز سال تحصیلی با استقبال از دانش‌آموزان راوری

مالک اژدری شهردار راور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طی چند ماه گذشته با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال بیش از 2 هزار و 500 متر جدول‌گذاری، 2 هزار و 800 متر ‌مربع سنگ فرش موزائیک و نیز 13 هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر راور انجام شده است.

وی به اصلاح نقاط حادثه‌خیز و همچنین نصب علائم راهنمایی و رانندگی و علائم ترافیکی در سطح شهر به ویژه در نزدیکی مدارس شهرستان راور اشاره کرد و از همکاری خوب فرماندار و شورای اسلامی شهر راور در انجام این پروژه‌ها و سایر مسائل شهری قدردانی کرد.

اهدای خون در راور

در اقدامی خداپسندانه امروز داوطلبان و جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان راور 20 هزار سی‌سی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول