اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و درک نسل جدید از این دوران طلایی است.

نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامعلی ابوحمزه بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان روابط عمومی نواحی و خبرنگاران افتخاری بسیج استان مرکزی اظهار داشت: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که رسانه‌ها باید در راستای نهادینه شدن این فرهنگ از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

وی با بیان اینکه ایثار و شهادت ریشه در اعتقادات مردم ایران اسلامی دارد تصریح کرد: آنچه موجب پیروزی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس شد، عشق آنان به ایثار و شهادت‌طلبی بود که امروز نیز این عشق در وجود تک تک این مردم جاری و ساری است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: امروز جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار است، چرا که فرهنگ ایثار و شجاعت موجب ترس دشمنان می‌شود و موفقیت، سربلندی و عزت ایران را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس جلوه‌های ایثارگری، شهامت و شجاعت را به نمایش گذاشت بیان کرد: مهم‌ترین مرحله پس از جنگ، تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال فرهنگ آن به نسل جوان است که باید با برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس به این مهم دست یافت.

ابوحمزه با تاکید بر اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس این ایثارگری رزمندگان بود که موجب پیروزی کشور در برابر دنیای استکبار شد، خاطر نشان ساخت: امروز ایستادگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس به الگویی موفق و کامل برای سایر ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده است و اگر می‌بینیم بسیاری از کشورها در برابر زورگویان به پا خاسته‌اند به دلیل الگوگیری آنان از انقلاب اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس زنده نگاه داشتن یاد و خاطره عزیزان جان بر کف و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جدید و ادامه حرکت رزمندگان را دنبال می‌کند و در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی برای کسانی که به دنبال درک حقیقت از دفاع مقدس هستند، نقش مهمی دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در تبیین دستاوردها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس نقش بسیار مؤثری بر عهده دارند که باید در این زمینه همت مضاعف داشته باشند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی هفته دفاع مقدس را فرصت بسیار مناسبی برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس دانست و بیان کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بیان ارزش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان است که می‌طلبد در برنامه‌های این هفته به نوآوری و عمق بخشی توجه کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول