اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چیزی به جز یک پیراهن از صبا به همراه ندارم

شمسایی: مشکلات فوتسال را به رئیس هیئت مدیره می‌گویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: مسائل و مشکلات اخیر در تیم فوتسال صبا را در دیدار با رئیس هیئت مدیره باشگاه صبا مطرح خواهم کرد.

شمسایی: مشکلات فوتسال را به رئیس هیئت مدیره می‌گویم

امیر شمسایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: امیدوارم اکنون که آغازین هفته‌های چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را می‌گذرانیم، وضعیت تیم فوتسال صبا مشخص شود تا زمان برای هدف مهمی که این تیم دارد به سادگی از دست نرود.

وی ادامه داد: من پیش از این بارها گفته بودم که قم مهد فوتسال کشور است و همین الان می‌توان چند تیم در سطح لیگ برتر کشور از بین فوتسالیست‌های قمی تشکیل داد، به همین خاطر حیف است که تیمی مانند صبا قهرمان لیگ برتر نشود.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم افزود: من از چند سال گذشته فوتسال قم را می‌شناسم به خصوص از زمانی که در تیم ارم کیش قم حضور داشتم؛ قم جوانان مستعدی دارد که توانایی و قابلیت‌های بسیار زیادی در این رشته ورزشی دارند و نگران هدر رفتن این استعدادها هستم.

این سرمربی فوتسال گفت: وقتی از من برای همکاری با تیم فوتسال صبای قم دعوت شد تنها به عشق فوتسال و برای کمک به این تیم آمدم و اکنون هم که در کنار تیم نیستم، دلم با این تیم است؛ زیرا برای آماده‌سازی آن زحمات زیادی را در کنار همکارانم متحمل شدیم.

شمسایی در خصوص مشکلاتی که اخیراً در تیم فوتسال صبای قم به وجود آمده و منجر به کناره‌گیری وی از این تیم شده تصریح کرد: این تیم از مشکلات مالی رنج می‌برد و اگر این مشکل برطرف شود حتماً تیم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

وی یادآور شد: من تنها مسائل مالی تیم را مطرح کردم، در حالی که این تیم در مقایسه با سایر تیم‌های لیگ برتری از کم‌ترین هزینه برخوردار است و هزینه‌هایی که صبا برای جذب بازیکن و حضور در لیگ برتر انجام داده قابل مقایسه با بسیاری از تیم‌های لیگ برتر نیست.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: تیمی که تمام بازیکنان آن فوتسالیست‌های بومی استان قم هستند و با عشق و جان و دل برای موفقیتش تلاش می‌کنند، نباید به این دلیل مظلوم واقع شود، این بازیکنان برای حفظ شأن و اعتبار شهر خود تلاش می‌کنند؛ اما باید به خواسته‌های مالی آنها نیز رسیدگی شود.

شمسایی تاکید کرد: این موضوعات را مطرح کردم و برخوردهای بدی با من شد و حتی شنیدم که می‌خواهند از من شکایت کنند در حالی که من چیزی به جز یک پیراهن از صبا به همراه ندارم و قطعاً این مسائل را در جلسه این هفته با رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم مطرح می‌کنم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول