اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری لیگ داخلی فوتسال بانوان در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد برگزاری لیگ فوتسال داخلی خراسان‌رضوی ویژه بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان هستیم.

برگزاری لیگ داخلی فوتسال بانوان در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیرا شجاعی صبح امروز و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد برگزاری لیگ فوتسال داخلی خراسان‌رضوی ویژه بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان هستیم.

نایب رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی راه اندازی لیگ داخلی فوتسال بانوان را مستلزم حمایت تمام بخش‌های مرتبط در این حوزه عنوان کرد.

شجاعی در رابطه با شرایط لازم برای تحقق این امر گفت: با توجه به اینکه در نظر داریم بازیکنان فعال در شهرستان‌ها نیز حضور داشته باشند برگزاری این لیگ مستلزم هزینه به منظور رفت و آمد بازیکنان و نیز اجاره سالن ورزش و دیگر امکانات جانبی است.

نایب رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی تاکید کرد: در راستای برگزاری لیگ داخلی فوتسال بانوان خراسان‌رضوی، این رقابت‌ها را حتی با شرکت تعداد کمی از تیم‌ های فوتسال در سطح استان آغاز می‌کنیم.

شجاعی در بخش دیگری از سخنان خود به تیم‌های استانی حاضر در لیگ‌های مختلف کشور، گفت: در حال حاضر یک تیم فوتسال از خراسان‌رضوی در لیگ برتر حضور دارد که متاسفانه به دلیل نداشتن حامی مالی وضعیت آن در مورد جذب مربی و بازیکن مشخص نیست.

وی ادامه داد: همچنین دو تیم در لیگ دسته سه فوتسال کشور حضور دارند.

نایب رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در ادامه به مشکلات بازیکنان اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات بازیکنان ملی‌پوش فوتسال قراردادهای آنان است.

وی ادامه داد: بازیکنان ملی‌پوش فوتسال تا زمانی که با آنان قرارداد بسته نشود حاضر به تمرین نیستند، با این حال صحبت‌هایی با مربی و بازیکنان مورد نظر و حتی اجاره سالن تمرین انجام شده است.

نایب رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: به محض امضای قرارداد با حامی مالی، امور مربوط به حضور در لیگ برتر فوتسال کشور به سرعت انجام شود.

شجاعی در مورد بازیکنان استان حاضر در تیم ملی فوتبال بانوان گفت: رویا کلاتی در 7 دوره از ابتدای فصل تابستان تا اواخر مهر ماه امسال به منظور حضور تیم ملی فوتبال در مسابقات آسیایی زیر 19 سال شرکت کرده که امید است به این رقابت‌ها اعزام شود.

وی افزود: همچنین از خراسان‌رضوی فاطمه حسینی در رده سنی زیر 14 سال، ساجده نریمانی در گروه سنی زیر 16 سال و رویا کلاتی در اردوی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال حضور دارند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول