اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق کمیته فوتسال کاشان:

خودخواهی، آفت فوتسال کاشان است

خبرگزاری فارس: رئیس سابق کمیته فوتسال شهرستان کاشان گفت: بخش زیادی از مشکلات مالی فوتسال کاشان به دلیل خودخواهی‌های برخی افراد در فوتسال این شهرستان است.

خودخواهی، آفت فوتسال کاشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین فتاح صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خودخواهی و زیاده‌روی‌های برخی افراد در فوتسال کاشان که دوست دارند تمام اختیارات و امور را در اختیار خود داشته باشند از مهم‌ترین آفات فوتسال شهرستان کاشان است که به جان فوتسال کاشان افتاده است.

این مسئول افزود: اگر راهکاری برای دفع این آفات وجود نداشته باشد فوتسال شهرستان کاشان را به سمت نابودی سوق می‌دهد.

رئیس سابق کمیته فوتسال شهرستان کاشان، بهترین راهکار برای دفع این آفت را کار مشارکتی در فوتسال دانست و افزود: در فوتسال کاشان کارها اگر مشارکتی باشد و هر یک از حامیان فوتسال بخشی از هزینه‌ها را تقبل کنند، فشار سنگین هزینه‌ها روی دوش یک نفر و یک تیم نخواهد بود.

فتاح، برطرف شدن نیازها در ورزش توسط بخش خصوصی را تفکری غیرمنطقی خواند و ابراز داشت: مسئولان و متولیان امر باید ضمن همکاری و تشویق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و ادامه کار در ورزش برخی از امتیازات را به بخش خصوصی داده و از آن حمایت کنند.

وی، با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری شرکت‌های باریج اسانس، فرش چلسی، افزون پلاست و... در ورزش کاشان با هدف حمایت مسئولان شهرستان از آنها بوده خاطرنشان کرد: عدم حمایت مسئولان شهرستان از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش باعث ایجاد یأس و ناامیدی و نیز پشیمانی این بخش از سرمایه‌گذاری در ورزش می‌شود.

فتاح با بیان اینکه همه نیازهای تیم‌های ورزشی کاشان نباید توسط بخش خصوصی تأمین شود تصریح کرد: بخشی از نیازها نیز باید توسط مسئولان شهرستان و متولیان امر تأمین شود و تعامل و همکاری بین بخش خصوصی و مسئولان شهرستان باید تقویت شود.

فتاح، قهرمانی تیم افزون‌پلاست کاشان در رقابت‌های لیگ دسته دو و صعود این تیم به لیگ دسته اول کشور را تبریک گفت و با اشاره به اینکه مسابقات لیگ دسته یک به دلیل تلاش تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر شرایطی متفاوت از لیگ دسته دوم دارد بیان داشت: نماینده کاشان در این رقابت‌ها که به زودی مسابقات خود را باید آغاز کند اگر با توجه به  وضعیت کنونی و شرایط حال حاضر خود، از شرکت در مسابقات انصراف دهد حداقل باعث آبروریزی فوتسال کاشان نمی‌شود.

به گفته وی اگر تیم نتیجه بگیرد اطراف تیم شلوغ است و همه عکس یادگاری می‌گیرند، اما در صورت عدم نتیجه، مسئولان تیم و بازیکنان قانع و بی‌ادعای کاشان یکه و تنها می‌مانند.

رئیس سابق کمیته فوتسال شهرستان کاشان متذکر شد: نماینده شهرستان کاشان در لیگ کشور را چه کسی به غیر از نماینده کاشان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار کاشان باید حمایت کند و مشکلات آن را برطرف نماید.

فتاح، قهرمانی تیم افزون‌پلاست کاشان در رقابت‌های لیگ دو کشور و صعود نماینده کاشان به لیگ دسته اول کشور را حاصل زحمات پنج سال گذشته دانست و گفت: علیرضا پورعسگری اولین فردی که با حضور خود در فوتسال شهرستان حرکتی نوین را آغاز کرد و با استفاده از مربی ارزشمندی چون عمادی، بازیکنان کاشان را با فوتسال آشنا و در حال و هوای این رشته  ورزشی قرار داد تا امسال بعد از پنج سال نتیجه آن توسط بازیکنان و کادر تیم افزون‌پلاست کاشان به ثمر بنشیند.

وی یادآور شد: علاوه بر پورعسگری و عمادی و سید محمد بنی‌هاشم، شرکت سایپا کاشان نیز در ارتقای فوتسال کاشان طی مدت پنج سال اخیر سهم عمده‌ای داشته‌ است. 

انتهای پیام/ن10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول