اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز دهه کرامت صورت گرفت

برپایی نمایشگاه سراسری عفاف و حجاب در آوج

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان آوج از برپایی نمایشگاه سراسری عفاف و حجاب در این شهرستان با آغاز دهه کرامت خبر داد.

برپایی نمایشگاه سراسری عفاف و حجاب در آوج

اعظم کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه نمایشگاه سراسری عفاف و حجاب هم‌زمان با آغاز دهه کرامت در این شهرستان گشایش یافت، اظهار کرد: آشنا کردن بانوان و دختران جوان با فرهنگ حجاب و اشاعه فرهنگ اسلام از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان آوج افزود: این نمایشگاه که دارای غرفه‌های مختلف است، برای بازدید عموم بانوان دایر شده است.

وی با اشاره به ضرورت تولید آثار فرهنگی برای بانوان عنوان کرد: ارائه کتب و محصولات فرهنگی از کار‌های ارزشمندی است که سبب ارتقای بعد دینی و معرفتی جامعه می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان آوج با بیان اینکه نهادهای مختلفی پیرامون حوزه عفاف و حجاب در کشور فعالیت دارند، عنوان کرد: مبانی کار‌های فرهنگی باید توجه به اعتلا و توسعه معنوی جامعه باشد.

کریمی ادامه داد: اشاعه فرهنگ ناب اسلامی بهترین شیوه برای مقابله با جنگ نرم و تهدیدات همراه آن است.

وی با بیان اینکه بانوان امروز رسالت‌های بسیار سنگینی را در جامعه بر عهده دارند، عنوان کرد: تهیه نقشه جامع برای پیشرفت‌های فرهنگی در کشور بسیار ضروری و مهم است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان آوج اضافه کرد: دولت و نهاد‌های دیگر موظف به اجرای طرح‌های نشاط در راستای تعالی در آحاد جوانان و به ویژه اقشار مختلف دانشجویان هستند.

کریمی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی متنوعی در حوزه بسیج خواهران در این شهرستان تاکنون انجام شده، عنوان کرد: در بخش‌های گوناگونی تا به امروز این مرکز موفق به ارائه تولیدات و محصولات فرهنگی خویش پیرامون بحث عفاف و حجاب شده است.

وی ادامه داد: تلاش برای تهیه طرح‌های ویژه‌تر دینی برای آشنایی جوانان با فرهنگ عفاف و دین‌داری ضروری است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول