اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان خبر داد

عرضه 15 طرح مانتوی اسلامی در نمایشگاه حجاب و عفاف رشت

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از عرضه 15 طرح مانتوی اداری و شخصی در نمایشگاه «صدفی برای مروارید» رشت خبر داد.

عرضه 15 طرح مانتوی اسلامی در نمایشگاه حجاب و عفاف رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، طیبه بزرگی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه صدفی برای مروارید در مجتمع فرهنگی خاتم‌الانبیا (ص) این شهر، اظهار کرد: در این نمایشگاه 15 طرح مانتوی اداری و شخصی طراحی و عرضه شده است که اداره‌ها، دانشگاه‌ها و مردم می‌توانند طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند و سفارش دهند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به موضوع حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، ابراز کرد: برنامه‌ها و نمایشگاه‌هایی در راستای گسترش فرهنگ حجاب در جامعه برگزار می‌شود.

بزرگی با بیان اینکه این طرح صرفاً در شهرستان رشت برگزار نمی‌شود، گفت: نمایشگاه «صدفی برای مروارید» از امروز تا دوشنبه هفته آینده در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود.

وی با درخواست از مدیران اداره‌های استان برای انتخاب پوشش ویژه بانوان اداره‌ خود از بین 15 طرح عرضه شده در این نمایشگاه، افزود: مراکزی در رشت به عنوان مراکز فروش به‌زودی در نظر گرفته می‌شود تا زمان پاسخ به درخواست مردم و اداره‌ها به حداقل برسد.

این مسئول، دلیل اصلی ایجاد چنین نمایشگاه‌هایی را توجه به وضعیت حجاب در دانشگاه‌های گیلان دانست و تصریح کرد: با همکاری تمام دانشگاه‌های استان در راستای اجرای این طرح تلاش می‌کنیم که در این صورت یک گام بسیار مهم به جلو برای بهبود وضع حجاب و عفاف در دانشگاه‌های استان برداشته می‌شود.

وی، یادآوری و توجه بیش از پیش به فرهنگ عفاف و حجاب را از اهداف اینگونه برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: نباید کودکان و نوجوانان را در فضای مدرسه طوری کنترل کرد که وقتی وارد فضای دانشگاه‌ها می‌شوند شاهد چیز‌هایی دور از انتظار باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، از روسای دانشگاه‌های گیلان خواست در این طرح به طور جدی شرکت کنند و گفت: تاکنون از چند دانشگاه استان با ما تماس گرفته‌اند و پیشنهاد همکاری داده‌اند که منتظر دیگر دانشگاه‌ها نیز هستیم.

وی با اشاره به ضروری بودن توجه به آیین‌نامه‌های انضباطی در مراکز آموزشی، تصریح کرد: به موفقیت این‌گونه برنامه‌ها بسیار خوش‌بین هستیم و استاندار گیلان نیز توجه ویژه‌ای به این مسئله مهم دارند.

بزرگی از تمام مسئولان و صاحب نظران عرصه فرهنگی برای همفکری در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و بهبود جایگاه خانواده و زن مسلمان ایرانی تقاضای کمک کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول