اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از جشنواره موسیقی ملی مقاومت

رقابت گروه موسیقی سنتی خیام و آراد

خبرگزاری فارس: در سومین روز از جشنواره موسیقی ملی مقاومت در موسیقی سنتی گروه خیام و آراد و از موسیقی محلی گروه آنامیس و نی‌نوا به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رقابت گروه موسیقی سنتی خیام و آراد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در سومین روز از برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی ملی مقاومت در کرمانشاه که در مجتمع فرهنگی هنری انتظار در حال برگزاری است با استقبال مردمی روبرو شد به طوری که تعداد کثیری از مردم علاقمند به موسیقی مقاومت در پشت درهای بسته به انتظار نشستند.

در سومین روز برگزاری جشنواره ملی موسیقی مقاومت در بخش موسیقی سنتی گروه‌های موسیقی آراد به سرپرستی ارسلان پور‌شکری با قطعات ساز و آواز، حماسه شهید، ایران زیبا، بهاری جاویدان، قطعه بی‌کلام و گروه موسیقی خیام به سرپرستی سامان یزدانی‌پور با قطعات پیش درآمد چهارگاه، چهارمضراب چهارگاه، تصنیف وطن و تصنیف ایرا از کرمانشاه در تایم نخست با هم به رقابت پرداختند.

همچنین در بخش موسیقی محلی گروه‌های موسیقی آنامیس به سرپرستی حسن سبحان و آهنگ‌سازی عبدالرضا سهرابی با قطعات خلیج‌فارس، محمد رسول‌الله، ممد نبودی، ای برگ چنار و میناب گلستانه با گروه موسیقی نی‌نوا به سرپرستی عمار محمد‌زاده و آهنگسازی محمد علی فدعمی با قطعات پاسداری از وطن و شهر کرم با هم به رقابت پرداختند.

گفتنی است، عصر امروز پنجشنبه گروه موسیقی چیلر به سرپرستی غفور امانیان از بندر ترکمن‌، گروه موسیقی بیداد به سرپرستی مسعود معزی از کرمانشاه و گروه موسیقی سمر از تهران به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول