اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن موسیقی استان کرمانشاه معرفی کرد

هیئت داوران چهارمین جشنواره موسیقی ملی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن موسیقی استان کرمانشاه گفت: محمد‌جلیل عندلیبی، سعید ثابت‌صدق‌گوی و هنگامه اخوان داوران بخش سنتی و هوشنگ جاوید، هادی منتظری و جهانگیر نصری‌اشرفی داوران بخش محلی هستند.

هیئت داوران چهارمین جشنواره موسیقی ملی کرمانشاه

شهاب متقی‌فر در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: هنرمندان با زبان هنر بخشی از حماسه، ایثار و جانفشانی شهدا و رزمندگان را به نمایش می‌گذارند.

متقی‌فر تصریح کرد: چهارمین جشنواره ملی موسیقی مقاومت نیز در راستای زنده‌ نگه‌داشتن و یادبود 8 سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است. برگزاری این جشنواره فضا را برای احیا و رشد موسیقی سنتی و ارزشی متناسب با ارزش‌های فرهنگ دینی فراهم می‌آورد.

وی افزود: موسیقی ملی مقاومت یک نوع مقابله با موسیقی‌های زیر‌زمینی است، نسل جوان ما باید با هویت واقعی خود که ریشه در حماسه و معنویت دارد آشنا شود.

رئیس انجمن موسیقی استان کرمانشاه گفت: چهارمین جشنواره موسیقی ملی مقاوم به دو صورت در بخش‌های رقابتی موسیقی کلاسیک و محلی به اجرا در خواهند آمد. در نخستین روز از آغاز بخش رقابتی چهارمین جشنواره موسیقی ملی مقاومت، گروه موسیقی آرسین از کرمانشاه و گروه موسیقی ردیف از کاشان در بخش سنتی با هم به رقابت پرداختند‌.

متقی‌فر تصریح کرد:در بخش دوم، رقابت در بین گروهای موسیقی محلی بود‌، گروه بیدل دهلوی از تربت جام و گروه عاشیق‌های دده قورقود از تهران با هم به رقابت پرداختند.

وی ضمن معرفی هیئت داوران استان کرمانشاه گفت: محمد جلیل عندلیبی، سعید ثابت‌صدق‌گوی و هنگامه اخوان هیئت داوران بخش سنتی هستند.

رئیس انجمن موسیقی استان کرمانشاه هوشنگ جاوید، هادی منتظری و جهانگیر نصری‌اشرفی را داوران بخش محلی عنوان کرد. از دیروز رقابت‌ها شروع شده است و هیئت داوران آثار را به خوبی می‌بینند و گوش می‌دهند و این افراد دارای مقبولیت و جایگاه مناسبی در عرصه موسیقی هستند که قضاوتی عادلانه خواهند داشت.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول