اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد

اجرای طرح اقماری یک به یک برای کارکنان صنعت نفت در عسلویه

خبرگزاری فارس: مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: طرح دو هفته کار، دو هفته استراحت (1-1) به زودی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس اجرا می‌شود.

اجرای طرح اقماری یک به یک برای کارکنان صنعت نفت در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه، محمد نوروزی‌فرد اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح دو هفته کار، دو هفته استراحت به زودی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس اجرا می‌شود.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: در اجرای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش حداکثری برای رفاه و آسایش کارکنان فعال در صنایع پارس جنوبی، طرح دو هفته کار، دو هفته استراحت ( 1-1 ) برای همه نیروهای شاغل در این منطقه به‌زودی به اجرا درمی‌آید.

نوروزی‌فرد بیان کرد: برای تصویب و اجرای این طرح رایزنی با واحدهای مربوط و نظرسنجی جامع از کارکنان رسمی و قرار دادی انجام شد و پس از اخذ موافقت 91 درصدی آنان به‌زودی این طرح شکل اجرایی به خود می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این طرح ابتدا در کارگروه‌های شش‌گانه پارس جنوبی بررسی شد و در نشست معاون وزیر نفت در توسعه منابع انسانی با کارکنان این سازمان به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی آنان مورد توجه ویژه قرار گرفت و دستورهای لازم برای اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح گرفته شد.

نوروزی‌فرد ادامه داد: با تلاش‌های مستمر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، تیم مدیریت منابع انسانی و پس از مشاوره با رئیس تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی شرکت ملی نفت این طرح در مراحل اجرایی است.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به کمبود نیرو اظهار داشت: این طرح در صورت برنامه‌ریزی مناسب و اجرای مقدمات تردد اقماری پرسنل با مانع جدی روبه‌رو نخواهد شد.

نوروزی‌فرد یادآور شد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان متولی انجام خدمات پشتیبانی و رفاهی به همه کارکنان شرکت‌های مستقر در منطقه، موظف به اجرای طرح تردد اقماری 1-1 در همه شرکت‌های منطقه است.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول