اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه مدیران دستگاه‎های اجرایی گلستان:

کلیات سند راهبردی بخش صنعت گلستان تصویب شد

خبرگزاری فارس: در جلسه‌ای که با حضور مدیران دستگاه‎های اجرایی استان صورت گرفت کلیات سند راهبردی بخش صنعت به تصویب اعضای شورا رسید.

کلیات سند راهبردی بخش صنعت گلستان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان استاندار گلستان اظهار داشت: باید نسبت به تشکیل کمیته اجرایی برای پیگیری ویژه سند راهبردی بخش صنعت استان اهتمام شود تا شاهد پیشرفت‎های خوبی در این زمینه باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته پیگیری این سند راهبردی به عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است ادامه داد: اعضای این کمیته شامل اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، شرکت شهرک‎های صنعتی، خانه صنعت و معدن استان، اتاق بازرگانی است که برای اجرایی شدن و ارتقای این سند گام برخواهند داشت.

استاندار گلستان اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لازم است تا هر سه ماه یکبار گزارشاتی مبنی بر چگونگی پیشرفت و اجرای این سند در اختیار شورای برنامه‎ریزی استان قرار دهد.

قناعت به روز بودن سند راهبردی بخش صنعت را یک ضرورت مهم خواند و یادآور شد: این سند بر اساس برنامه محوری تدوین شده و برنامه خوبی است و این قابلیت باید وجود داشته باشد تا تغییرات مناسبی متناسب با وضعیت اقتصادی در این سند لحاظ شود.

وی در خصوص حوادث سیلابی که در استان اتفاق افتاد افزود: با پیگیری خوب دستگاه‎های اجرایی توانستیم اعتبارات خوب و قابل توجهی را در بخش حوادث ناشی از سیلاب دریافت کنیم.

استاندار گلستان گفت: در بخش حوادث 208 میلیارد ریال نقدینگی برای حوادث استان گلستان در نظر گرفته شد که البته این اعتبارات فقط در بخش بازسازی است و تلاش‎های خوبی نیز از سوی مدیریت بحران استان و معاون عمرانی استانداری گلستان در جذب اعتبارات کشوری در این بخش صورت گرفت که جای قدردانی است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول