اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور دبیرکل کتابخانه‏های عمومی کشور:

سند راهبردی کتابخانه‏های عمومی تدوین می‏شود

خبرگزاری فارس: مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه‏های عمومی کشور اعلام کرد: سند راهبردی کتابخانه‏های عمومی به منظور یک‏پارچه کردن فعالیت‏ها در بخش کتاب و کتاب‏خوانی تدوین می‏شود.

سند راهبردی کتابخانه‏های عمومی تدوین می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلام‏حسین نفیسی صبح امروز در نخستین کارگاه آموزشی برنامه‏ریزی راهبردی کتابخانه‏های عمومی این استان که با حضور امیرعلی عموزاده مدیرکل و مسئولان کتابخانه‏های عمومی استان سمنان برپا شد، به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کتاب‏خوانی اشاره کرد که «کتاب باید وارد زندگی مردم شود».

وی، فرمایش معظم‏له را به عنوان رهنمود و راهبردی اساسی کار در کتابخانه‏های عمومی عنوان کرد.

مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه‏های عمومی کشور اظهار امیدواری کرد: با برنامه‏ریزی‏ها و راهبردهای دقیق و دوراندیشی شده، بتوان در محقق ساختن این آرمان گام مثبتی برداشت.

نفیسی مقاطع تدوین برنامه‏های راهبردی در نهاد را در پنج بخش کلان، ستادی نهاد، ادارات کل استان‏ها، ادارات شهرستان‏ها و کتابخانه‏ها عنوان کرد.

وی افزود: مسئولان کتابخانه‏های عمومی باید پس از ارائه پیش‏نویس سند راهبردی کتابخانه و شهرستان‏ها و اداره کل برنامه یک‏ساله راهبردی اجرایی خود را تدوین و به صورت مجلد به نهاد ارائه کنند تا برنامه‏های اجرایی جامعی برای افق چشم‏انداز تدوین شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان نیز در پایان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مفید این کارگاه، از مسئولان کتابخانه خواست تا هر چه سریع‏تر برنامه راهبردی کتابخانه مربوطه را با توجه به شرایط خاص منطقه‌ای تدوین کنند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول