اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

دشمن در تحریم اقتصادی ایران مستاصل شده است

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: دشمنی که از همه توان خود برای جلوگیری از صادرات نفت ایران و تحریم استفاده کرده بود، امروز مستاصل شده و در این زمینه شکست خورده است.

دشمن در تحریم اقتصادی ایران مستاصل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دشمن پس از آزمون‌ها و ابزارهای مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های اقتصادی وارد عمل شد و تحریم‌ها را مطرح کرد اما در چنین شرایطی مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ملت و دولت را در مقابله با این حربه دشمن متحد کردند.

وی به نقش نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: اگر دشمن ذره‌ای تزلزل در اراده ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی می‌دید تاکنون بار‌ها ایران را مورد تجاوز قرار داده بود.

نماینده عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: ایران برای دشمنان، منطقه‌ای استراتژیک بوده که همواره درصدد بهره‌برداری از آن هستند اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره سپری در برابر دست‌اندازی‌های دشمنان بوده‌اند و با وجود آن‌ها دشمن خیال تجاوز به این خاک مقدس را در سر نخواهد داشت.

حجازی با اشاره به برخی دستاوردهای دوران دفاع مقدس، افزود: نخستین دستاورد این دوران، عبرت برای دشمنان بود چرا که با تجربه‌ای که دشمن از دوران دفاع مقدس به دست آورد هرگز جرأت چنین اقدامی را به خود نمی‌دهد.

وی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی می‌توانند تجربیات حاصل از دوران دفاع مقدس را به سایر کشورهای آزادی‌خواه صادر کنند و این نعمت دیگری است که از آن دوران بلا برای ملت ایران به ارمغان آمده است.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه جنگ تحمیلی موجب عبرت دشمن شده و او نمی‌تواند با ملت ایران وارد کارزار شود، خاطرنشان کرد: دشمن پس از ناکامی در دفاع مقدس، از راه جنگ نرم وارد شده و قصد متزلزل کردن پایه‌های فرهنگی کشور را دارد اما از سوی دیگر، هر سال شاهد پررنگ‌تر شدن حضور جوانان و اقشار گوناگون کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار فارس، همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم رژه با صلابت نیروهای مسلح خوزستان و با حضور استاندار خوزستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی جنوب غرب کشور در بلوار قدس اهواز برگزار شد.

جمعی از فرماندهان قرارگاه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه حضرت ولی عصر (ع) خوزستان، نیروی انتظامی خوزستان و نیروی مقاومت بسیج و همچنین جمعی از خانواده‌های شهدا در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول