اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

استکبار عاجز از فتنه‌ها به تحریم اقتصادی روی آورده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت:‌ استکبار با شکست آشکار از تدارک فتنه‌های خود این بار به تحریم فلج‌کننده اقتصادی روی آورده است تا ایران اسلامی را با مشکل روبه‌رو کند.

استکبار عاجز از فتنه‌ها به تحریم اقتصادی روی آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دست‌باز عصر سه‌شنبه در مراسم اختتامیه طرح بوستان معرفت از سری برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل اظهار داشت: آمریکا وقتی دید تئوری‌های او در منطقه و تمام جهان با شکست مواجه می‌شود آغاز به توطئه‌ای جدید در داخل ایران کرد و آن راه‌اندازی فتنه 88 توسط معاندان داخلی بود.

وی با اشاره به اینکه این تئوری‌ها در آمریکا طراحی و به ایران صادر می‌شد، خاطرنشان کرد: در مقابل این توطئه‌ها روحیه شهادت‌طلبی که رمز ماندگاری ملت ایران است رو شد و بار دیگر این توطئه‌ها به شکست انجامید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند بر این روحیه غلبه کند، یادآور شد: توطئه‌هایی که علیه کشور توسط آمریکا راه‌اندازی شده است محکوم به شکست و خنثی شدن است و تمام این تحرکات که انجام می‌شود سر از ناکجا آباد در‌خواهد آورد.

این مسئول حسین آخر‌بین را شهید توطئه‌های پژاک در مرزهای کشورمان اعلام کرد و گفت: استکبار جهانی برنامه براندازی ایران را در سه جبهه جنگ روانی، جنگ اقتصادی و مقابله با پیشرفت و اقتدار علمی تعریف کرده است که ما در فتنه سال 88 دیدیم چگونه با راه‌اندازی یک جنگ روانی قصد خام براندازی ایران را داشت اما به فرموده رهبر معظم انقلاب بعد از سال‌ها قلم‌ها روان خواهند شد و خواهند نوشت که ماهیت فتنه 88 چه بود.

دست‌باز توانمندی‌ کشورمان در تمام زمینه‌ها را کابوس آمریکا و اسرائیل اعلام کرد و افزود: قدرت سخت و بازدارندگی، قدرت اقتصادی و قدرت علمی ایران، آمریکا و اسرائیل را به خلوتگاه سکوت رانده است و ما امروز با صادر کردن تسلیحات نظامی به 56 کشور جهان ثابت کردیم که قدرت سخت و بازدارندگی در دست ایران است و لا غیر.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل موشک سجیل را یکی از نمونه‌های موفقیت ایران اعلام کرد و ادامه داد: موضوع بعدی ساماندهی و نهادینه کردن دفاع در عمق جان یک ملت و جامعه است که بسیج این موضوع را در کشور نهادینه کرده است.

وی در پایان سخنان خود کارکرد بسیج را یک قدرت فوق‌العاده در کشور اعلام کرد و اظهار داشت: قدرت اقتصادی ما نیز از دیگر مولفه‌هایی است که با وجود تمام تحریم‌ها خار چشمی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی است و پیشرفت‌های شگرف و چشمگیر ما در منطقه اعم از صادرات خدمات فنی و مهندسی سبب شده است تا بار دیگر بهت استکبار را شاهد باشیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول