اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد آجا در خراسان ‌جنوبی:

ارتش ایران نشانگر صلابت و اقتدار ملت است

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد آجا در خراسان‌ جنوبی به قدرت ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نشانگر صلابت، اقتدار و خودکفایی ملت است.

ارتش ایران نشانگر صلابت و اقتدار ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند امیر رضا آذریان صبح امروز در رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی ایران بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: جنگ هشت ساله‌ای که بر ایران اسلامی تحمیل شد نعمت‌های زیادی را برای نظام به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه دشمنان در طول دوران انقلاب برنامه‌ها و توطئه‌های فراوانی علیه نظام و انقلاب اسلامی داشتند، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند تا وقتی که در ایران اسلامی مردمی ولایی و با بصیرت وجود دارند و ارتشی مقتدر از ایران دفاع می‌کند، نمی‌توانند توطئه‌های خود را عملی کنند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته با اقتدار و صلابت در مقابل تهاجمات همه ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند و نشان داده‌اند که یکی از نیروهای مسلح قوی و با اقتدار در سطح منطقه و جهان هستند.

آذریان با اشاره به اینکه ارتش ایران در قبل از پیروزی انقلاب وابسته به مستشاران خارجی و مصرف کننده بوده است، افزود: امروز ارتش ایران نشان صلابت، اقتدار و خودکفایی ملت است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها به خودکفایی رسیده است، گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید با تلاش مضاعف تولیدات خود را به روز کنیم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت بود، اظهار کرد: اگر در آن زمان ارتش با مردم هماهنگ ‌نبود شاید انقلاب به این زودی پیروز نمی‌شد.

آذریان ضمن محکوم کردن توهین به پیامبر اعظم (ص) تصریح کرد: دشمنان از همان اوایل انقلاب توطئه‌های زیادی برای براندازی نظام داشتند ولی بصیرت و هوشیاری مردم و رهبری‌های پیامبرگونه رهبر انقلاب اسلامی تمام توطئه‌های آنها را نقش بر آب کرد.

وی به دستور رهبری مبنی بر راهپیمایی مردم در روز جمعه در راستای توهین به پیامبر (ص) اشاره کرد و افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر با بصیرت و هوشیاری گوش به فرمان ولی فقیه خود داده و به خیابان‌ها آمدند و اهداف و توطئه‌های پلید دشمنان را با راهپیمایی خود محکوم و خنثی کردند.

انتهای پیام/ غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول