اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی هوافضای سپاه انقلاب اسلامی:

تحریم دشمنان عامل اصلی موفقیت در عرصه دفاعی است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی هوافضای سپاه انقلاب اسلامی گفت: اگر تحریم‌های امروز دشمنان نبود در حال حاضر این حجم از موشک‌های استراتژیک را در اختیار نداشتیم، تحریم‌ها نقش بسزایی در موفقیت کشور در عرصه‌های نظامی و دفاعی داشته است.

تحریم دشمنان عامل اصلی موفقیت در عرصه دفاعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار امیر‌علی حاجی‌زاده در حاشیه رژه بزرگ نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ایران امروز با برگزاری رزمایش با صلابت و پرقدرت به تمام کشورهای دنیا ثابت کرد برای دفاع از مرزهای زمینی و آسمانی آمادگی کامل دارد و کسی نباید حتی فکر حمله به ایران را در ذهن خود داشته باشد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اظهارات اخیر غربی‌ها مبنی بر اینکه غربی‌ها گفته‌‌اند ایران توانایی ادامه مقابله با تهدیدات در نبردهای آینده را ندارد، عنوان کرد: دشمنان ما در طول جنگ تحمیلی با آن همه قدرت و سلاحی که در دست داشتند نتوانستند ما را شکست دهند بنابراین اکنون که کشور به همت هوشیاری و بیداری مسئولان در زمینه‌های دفاعی و نظامی پیشرفت چشمگیری داشته است دیگر بیگانگان حرفی برای گفتن ندارند و ما این را در روز واقعه به همگان ثابت می‌کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: پهپاد آمریکایی که به همت توانایی و هوش سرشار نیروهای ما در خاک ایران به زمین نشست، حامل دستاوردهای علمی زیادی برای کشور عزیزمان است و توانستیم به فن‌آوری تهاجمی و تدافعی آمریکا پی ببریم.

حاجی‌زاده بیان کرد: اگر تحریم‌های امروز دشمنان نبود، در حال حاضر این حجم از موشک‌های استراتژیک را در اختیار نداشتیم و می‌توان به جرات گفت تحریم‌ها نقش بسزایی در موفقیت کشور در عرصه‌های نظامی، دفاعی و سیاسی داشته است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران افزود: اسرائیل فقط می‌تواند شروع کننده جنگ باشد اما مدیریت بقیه مراحل جنگ از جمله نحوه پاسخگویی حملات و اعلام انتهای جنگ بر عهده ایران خواهد بود و چنان حمله می‌کنیم و موشک می‌زنیم که زمین را از لکه ننگی به نام رژیم صهیونیستی پاک کنیم. 

وی در پایان با اشاره به قابلیت‌های پیشرفته پدافند هوایی رعد خاطرنشان کرد: رعد به منظور رویارویی با هواپیماهای آمریکایی طراحی شده و می‌‌تواند اهداف را در فاصله 50 کیلومتری و ارتفاع 75 هزار پایی مورد تهاجم قرار دهد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول