اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور:/2

دشمنان بدانند که ایران با همان عزت ملی دفاع مقدس مقاومت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس ‌جمهور با اشاره به اینکه ملت ایران همانند گذشته استوار ایستاده است، گفت: دشمنان ایران باید بدانند که ما با همان قدرت و عزت ملی دفاع مقدس مقاومت می‌کنیم.

دشمنان بدانند که ایران با همان عزت ملی دفاع مقدس مقاومت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمود احمدی‌نژاد لحظاتی پیش در رژه 31 شهریور که به‌طور همزمان در سراسر کشور در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، اظهار داشت: کسانی که ملت‌ها را تهدید کرده و زیر فشار قرار می‌دهند ولی خودشان به‌واسطه اهانت به پیامبران (ص)‌ شعار پایبندی به آزادی می‌دهند، دروغ‌گویان بزرگ هستند.

 

راه رسیدن به کرامت همان راه ملت ایران است

رئیس جمهور یادآور شد: همه ملت‌ها باید بدانند که راه رسیدن به کرامت و عزت همان راهی است که ملت ایران در دوران دفاع مقدس پیش گرفتند. دشمنان باید بدانند که ملت متمدن ایران با همان اعتماد به نفس و عزت ملی سابق ایستاده‌ و از حقوق و کرامت انسانی خود دفاع می‌کنند.

 

 

وی در ادامه بیان داشت: نیروهای مسلح ما مردمانی مؤمن و د‌ل‌بسته به آرمان‌های الهی هستند و همه آموزش‌های آنها در جهت افزایش تعهدشان می‌باشد. نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محبوب ملت و صیانت‌کننده از حقوق سایر ملت‌ها می‌باشند.

 

نیروهای مسلح در دفاع مقدس قصد رفع یک جرثومه را داشتند

احمدی‌نژاد با اشاره به ارزش والای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نیروهای مسلح حتی در دوران دفاع مقدس فقط به‌دنبال تامین رفاه نبوده و بلکه به‌دنبال رفع یک جرثومه بزرگ بودند و می‌خواستند با تکیه بر قدرت لایزال الهی از ملت خودشان دفاع کنند.

ریاست جمهوری در پایان ضمن فرستادن سلام و درود بر روح پاک و مطهر امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاکریم که نیروهای مسلح و بسیج مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری فرماندهی معظم کل قوا یعنی مقام معظم رهبری آماده دفاع و پاسداری از مرزهای ارضی و سمایی می‌باشند.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول